greiven Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Du fikk 7/11 rette. Normal inteligens. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg tok alle lurespørsmålene, men bommet på volleyball-spørsmålet. Jeg kan ingenting om sport. Lenke til kommentar
kimarve11 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det var jo en rar test. Det er jo bare en haug med forsøk på lurespørsmål som var svært enkle å avsløre. Eneste feil var volleyball spørsmålet. Var sikker på at det var to fremme på hver side, og en litt lenger bak på midten, men det var jo selvsagt feil. Han på midten beveger seg vell bakover etter at fløyta er blåst. 8520969[/snapback] EEM fikk 9 av 11 hadde fått noen av disse lurespørsmålene fra før testen er bare TEIT. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Du fikk en score på 11 av 11 mulige Din karakter: Du har jukset! haha. Snedig å finne svarene i kildekoden Uansett, bare teit. Lenke til kommentar
Tronderbart Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Du fikk en score på 9 av 11 mulige Din karakter: Godt besvart, over normal intelligens. ^^ Så ,mange av disse i et donald-blad en gang... Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Du fikk en score på 9 av 11 mulige Din karakter: Godt besvart, over normal intelligens. Ytterligere beskrivelse av ditt resultat finner du under: Du har grunn til å være fornøyd. Få kommer bedre ut enn dette. Du er reflekterende, grundig og tenker godt igjennom ting før du tar en avgjørelse. Norske politikere som har tatt tilsvarende tester kommer vanligvis langt dårligere ut. Klikk tilbake/back og prøv igjen eller les svarene under. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 fikk 10 av 11, må nesten redusere hjerneaktiviteten for å skjønne de der Lenke til kommentar
-Johanne Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Du fikk en score på 10 av 11 mulige Din karakter: Meget høy intelligens! Haha, tatt den før en gang for lenge siden. Men har ca 0 peiling på sport ^^ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Idioti, men jeg måtte jo prøve. Synd jeg ikke kan volleyball. 10/11 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hihi. Jeg er for trøtt for slikt, leste alt helt feil Tenk deg om før du svarer - du har et voldsomt forbedringspotensiale. Ryktet sier at det er dette nivået redaktøren i Se & Hør ligger på. Liker du også å velte deg i annens gjørme...? På den annen side skulle dette tilsi at du har evner som tilsier muligheten til å tjene penger på andres naivitet og nyskjerrighet på det de ikke har noe med. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 7 rette her. Var noen idiotiske spørsmål der ja. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Syns denne var litt rar: Q: Hvis det er 3 epler og du tar bort 2, hvor mange har du? A: 2 - du tok dem, husker du ikke? Man tar 2 epler bort, det står ingen ting om man tar dem selv eller gir dem til en annen person. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Du fikk en score på 4 av 11 mulige Din karakter: Under gjennomsnittet Ytterligere beskrivelse av ditt resultat finner du under: Tenk deg om før du svarer - du har et voldsomt forbedringspotensiale. Ryktet sier at det er dette nivået redaktøren i Se & Hør ligger på. Liker du også å velte deg i annens gjørme...? På den annen side skulle dette tilsi at du har evner som tilsier muligheten til å tjene penger på andres naivitet og nyskjerrighet på det de ikke har noe med. Klikk tilbake/back og prøv igjen eller les svarene under. damn:P på tide og gjøre noe annet enn gitar xD Lenke til kommentar
Barely dead Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ingen grunn til ytterligere beskrivelse av din situasjon. Du vil neppe forstå noe av det allikevel. For din og dine omgivelsers del får vi håpe at du ikke tok disse besvarelsene særlig alvorlig. Klikk tilbake/back og prøv igjen eller les svarene under. Du fikk en score på 1 av 11 mulige Jeg ble lurt Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 10/11 Meget høy intelligens. Bommet på spørsmålet om pillene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Bommet på spørsmålet om pillene 8525109[/snapback] Det med pillene er i hvertfall på bærtur... Selv om man skal ta en i halvtimen så kan man ikke vite hvor lenge de varer fordi man ikke vet hva slags piller det er og dermed ikke hvor lang virkningstid de har. Spørsmålet som skulle vært der er "Hvor lang tid tar det før man er tom for piller" Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 fikk 10 av 11... huska ikke hvor mange det er som står foran på et volleyball-lag 8520945[/snapback] Samme her. Testen var nesten bare dårlig lurespørsmål Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 fikk 10 av 11... huska ikke hvor mange det er som står foran på et volleyball-lag 8520945[/snapback] Samme her. Testen var nesten bare dårlig lurespørsmål 8525186[/snapback] typisk meg å greie lurespørsmålene men bomme på sportspørsmålet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå