Gå til innhold

Norman oppdager virus - maskinen piper?!

Gjest medlem-105082

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Hei.

Har Norman Virus Control installert på maskinen min. Ville teste ut programmet ved å laste ned "Eicar test file" for å se om Norman tok filen.

Trykket på nedlastingslinken og Norman oppdaget "viruset", men når den oppdager filen, så piper det fra maskinen. Det piper skikkelig fort etter hverandre.

Først så tenkte jeg det var fra høytalerne, men når jeg skrur de av, så kommer det fortsatt lyd fra maskinen når Norman oppdager "viruset".

Skal det være slik eller? Er det slik Norman er konfigurert til å gjøre? Synes dette var litt rart, aldri opplevd det med noen andre antivirus programmer.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenne dessverre litt for lite til Norman, men har selv vært borti andre virusprogram som lager 'pc-lyd', altså ikke vanlig lyd gjennom de tilkoblede høytalerene, men en eller annen intern sak. Egentlig en grei funksjon, spør du meg. Har du ikke høytalere tilkoblet vil du allikevel få et lydvarsel om at noe er funnet. :)

Endret av norbat
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, kanskje det skal være slik. Ble litt skeptisk først når jeg hørte de lydene da ;) Og som du sier, så er det jo greit for de som ikke har høytalere.

Takk for hjelpen, norbat! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...