Gjest medlem-105082 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hei. Har Norman Virus Control installert på maskinen min. Ville teste ut programmet ved å laste ned "Eicar test file" for å se om Norman tok filen. Trykket på nedlastingslinken og Norman oppdaget "viruset", men når den oppdager filen, så piper det fra maskinen. Det piper skikkelig fort etter hverandre. Først så tenkte jeg det var fra høytalerne, men når jeg skrur de av, så kommer det fortsatt lyd fra maskinen når Norman oppdager "viruset". Skal det være slik eller? Er det slik Norman er konfigurert til å gjøre? Synes dette var litt rart, aldri opplevd det med noen andre antivirus programmer. Endret 2. mai 2007 av medlem-105082 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Kjenne dessverre litt for lite til Norman, men har selv vært borti andre virusprogram som lager 'pc-lyd', altså ikke vanlig lyd gjennom de tilkoblede høytalerene, men en eller annen intern sak. Egentlig en grei funksjon, spør du meg. Har du ikke høytalere tilkoblet vil du allikevel få et lydvarsel om at noe er funnet. Endret 2. mai 2007 av norbat Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, kanskje det skal være slik. Ble litt skeptisk først når jeg hørte de lydene da Og som du sier, så er det jo greit for de som ikke har høytalere. Takk for hjelpen, norbat! Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det samme skjedde med min pc, når Norman fant virus altså. Men hos meg kom det bare 2-3 pip. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jepp det er en liten høyttaler som ligger framme med bryterne. Er en av kontaktene som du kobler til ved alle de små ledningene, du finner den ned i høyre gjørne. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ok, takk Da er det avklart. Lenke til kommentar
wil Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 På den ledningen står det Speaker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå