@ir Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det har nintendo herved "lovet" oss mange av de store titlene vi har ventet oss til å komme ut i år. Titler som bl.a Super Mario Galaxy, Metriod Prime 3: Corruption, Super Smash Bros. Brawl og Battalion Wars II lovesogså i løpet av 2007! Jeg gleder meg som en vill unge til SSBB Linky! Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Får jeg Super Mario Galaxy og Metroid Prime 3 i år så skal jeg glise et enormt stort glis av ren glede. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 *sigh* Kan vel egentlig ikkje si meg så overveldet sån sett,noen titler inni der må eg jo ha. 3.parts titlene ser dog ut til å utebli i større grad. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Får jeg Super Mario Galaxy og Metroid Prime 3 i år så skal jeg glise et enormt stort glis av ren glede. 8520840[/snapback] Da er vi to. Og helt sikkert langt flere! Vi får håpe vi europeere også får fatt i disse spillene i år. Hvis ikke blir det nesten modchip, noe jeg ikke har så veldig lyst til. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 ..men dette er kun i Japan ? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 I følge IGN står Metroid Prime 3 for release 27 September 2007, men på Gamespot står Metroid Prime på TBA for alle 3 regionene. Super Mario Galaxy har i følge IGN release 1 juni i Europa, mens Gamespot har den og på TBA 2007. Så tror det er ønsketenkninger fra IGN om release datoer, men tror at de kommer i løpet av 2007 uansett. Ser i alle fall frem til de 2. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er nok mest midlertidige datoer de bare har satt, tror jeg. Selv om 27. september virket mistenksomt nøyaktig. Super Mario Galaxy skal vel komme i oktober i Japan. Lenke til kommentar
Pastor Lorentzen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Klarer ikke helt å være optimist for oss europeere når de ennå ikke har klart å finne en dato for Super Paper Mario i vår region.... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=758407 Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg