Gjest Gjest_xxxx_* Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 vel først av alt er reg her innpå,,,, men siden dette kan være sånn tabu ting for noen og div andre grunner, ønsker eg ikke å oppgi bruker,men så til saken eg lurte på om det var noen her innpå forumet som er bi/homofil, som er mellom 17-19 eller vist dere vet om noen og helst rund bergen men gjerne rund i hordaland og... snx Lenke til kommentar
Minus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 For det første, om du vil være anonym, så er vel kanskje ikke det lureste du kan gjøre er å legge ut e-postadressen din. Nå vet jeg ikke om du velger å være åpen om dette blant venner, men noen vil nok helt sikkert kjenne igjen e-postadressen. Men tilbake til det du spør om, Gaysir er en portal for homo- og bifile. Ta en titt der, vil tro du har mye større sjans til å finne noen der, i motsetning til her. Kristian Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men tilbake til det du spør om, Gaysir er en portal for homo- og bifile. Ta en titt der, vil tro du har mye større sjans til å finne noen der, i motsetning til her. 8520835[/snapback] Den støttes. Det finnes en del av de her, men Gaysir har nok en del mer. Men det finnes en del lugubre typer der, så pass på. Lykke til. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Den støttes. Det finnes en del av de her, men Gaysir har nok en del mer.Men det finnes en del lugubre typer der, så pass på. Lykke til. 8520915[/snapback] Det kan bekreftes. Lenke til kommentar
allyse Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ja. gaysir blir nesten litt kreepy til tider. Menn på 50-60 år som begynner å sende meldinger, selv hvis du skriver i profilen du ikke ønsker kontakt med dem. Ikke at det gjør SÅ mye, men det er litt ekkel tanke at så gamle menn prøver å få kontakt med 15-25-åringer. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 dette forumet erdesverre ikke et sted for kontaktannonser. hvis trådstarter har noen spørsmål angående legningen sin kan tråden Ut av skapet - er jeg homofil? anbefales. ellers anbefales overnevnte nettested. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg