Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

er det noe gutter som er bi/homofil

Gjest Gjest_xxxx_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_xxxx_*

vel først av alt er reg her innpå,,,, men siden dette kan være sånn tabu ting for noen og div andre grunner, ønsker eg ikke å oppgi bruker,men så til saken eg lurte på om det var noen her innpå forumet som er bi/homofil, som er mellom 17-19 eller vist dere vet om noen og helst rund bergen men gjerne rund i hordaland og...

snx

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første, om du vil være anonym, så er vel kanskje ikke det lureste du kan gjøre er å legge ut e-postadressen din. Nå vet jeg ikke om du velger å være åpen om dette blant venner, men noen vil nok helt sikkert kjenne igjen e-postadressen.

Men tilbake til det du spør om, Gaysir er en portal for homo- og bifile. Ta en titt der, vil tro du har mye større sjans til å finne noen der, i motsetning til her.

Kristian :)

Lenke til kommentar
Men tilbake til det du spør om, Gaysir er en portal for homo- og bifile. Ta en titt der, vil tro du har mye større sjans til å finne noen der, i motsetning til her.

8520835[/snapback]

Den støttes. Det finnes en del av de her, men Gaysir har nok en del mer.

Men det finnes en del lugubre typer der, så pass på. ;)

Lykke til.

Lenke til kommentar

Ja. gaysir blir nesten litt kreepy til tider. Menn på 50-60 år som begynner å sende meldinger, selv hvis du skriver i profilen du ikke ønsker kontakt med dem. Ikke at det gjør SÅ mye, men det er litt ekkel tanke at så gamle menn prøver å få kontakt med 15-25-åringer.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...