Gå til innhold

Dårlig 3d mark score med pov se

Anbefalte innlegg

Blir helt fortvilet. Har installert de nye VIA (4,45) driverene og den nyeste detonatoren. Får 6300 i 3d mark 2001 med gf 4200 pov se.

6300 er jo for dårlig. HVA ER GRUNNEN?

Kan det være at det er lenge siden siste formatering. Kjører både xp og 2000. Hadde 98 også, før jeg sletta windows mappa.

Under Bus type står det: AGP (pci mode) skal det stå det?

Jeg føler at spilla går like fint med mitt gamle gf2 pro..

Trenger hjelp.

amd t-bird 1.34 Ghz

IBM IDE 40GB 7200RPM 60GXP

Asus A7A266

DDR-DIMM PC2100 256MB DDR CL2.5

POV se

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så dårlig jeg har et geforce4 mx 460 og får 5100 jeg har samme prossesor som deg. det har veldig mye og si hvordan prossesor du har. Du får mer 3dmarks om du skaffer deg ny prossesor det er ikke bare grafikkortet som har nå og si

Det vill nok neppe hjelpe of formatere maskinen på nytt :roll:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kortet skal ikke stå i PCI mode... ikke noe rart du har dårlig score. Du må finne ut hvordan du enabler AGP mode, for nå blir det kjørt som et pcikort. dvs. max båndbredde på 125MB/s. Ikke bra.

Til dere andre som har fått dårlig score med Ti4200... enten har dere SDRAM, eller så har dere ikke konfiguert kort og pc skikkelig.

Lenke til kommentar

Når du installerer VIA driverne så må du velge å installere den GART (tror det heter det) saken i Turbo-mode. Ikke normal-mode. (Vet ikke om dette gjelder i XP/2k, og i de nye driverne, men var et lite problem før.)

Velger du normal-mode vil AGP-moden satt til AGP-1X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...