Gå til innhold

Prøver meg på portrett.

Anbefalte innlegg

Hei! Dette er mine første portrett bilder, så nå trenger jeg kraftig og konstruktiv kritikk. :p

Fyr løs!

tomportrettnq8.jpg

tomportrett2jj1.jpg

EDIT: Jeg ser at signaturen er noget uheldig plassert.. Men det er ikke så betydningsfullt

Endret av Aak1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg syntes portretter gjør seg godt som albumbilder, som tydeligvis blir brukt som en j*vla fornærmelse her ><

"Du er ikke original i konseptet, albumbilde".

Nei, jeg likte dem, det første så litt.. ve tikke. rart? ut.

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
Jeg syntes portretter gjør seg godt som albumbilder, som tydeligvis blir brukt som en j*vla fornærmelse her ><

"Du er ikke original i konseptet, albumbilde".

Nei, jeg likte dem, det første så litt.. ve tikke. rart? ut.

8521704[/snapback]

Det er ikke noen fornermelse. Det tekniske kan være på topp, men motivet (og da bildet) er ikke noe skrytebilde. Det er nok et fint minne for en dag ute, men ikke noe jeg ville brukt for å vise min kreativitet.

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar

Jeg synes at fargene ble litt lyse på det første bildet. Det andre bildet var helt greit. Her har du kanskje økt litt for mye på kontrastene eller eksponeringen i photoshop, noe en ser på høyre øyelokk og de nederste tuppene på høyresiden av håret.

Lenke til kommentar
Jeg synes at fargene ble litt lyse på det første bildet. Det andre bildet var helt greit. Her har du kanskje økt litt for mye på kontrastene eller eksponeringen i photoshop, noe en ser på høyre øyelokk og de nederste tuppene på høyresiden av håret.

8522718[/snapback]

Takk for god kritikk :)

Og du har rett, jeg dro litt hardt i spakene på bilde to.. jeg merket ikke det før du sa det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...