Aak1 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hei! Dette er mine første portrett bilder, så nå trenger jeg kraftig og konstruktiv kritikk. Fyr løs! EDIT: Jeg ser at signaturen er noget uheldig plassert.. Men det er ikke så betydningsfullt Endret 2. mai 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det et spøkelse på det første? Blir nok litt for albumaktig, men dermed ikek sagt at de ikke er gode. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jeg syntes portretter gjør seg godt som albumbilder, som tydeligvis blir brukt som en j*vla fornærmelse her >< "Du er ikke original i konseptet, albumbilde". Nei, jeg likte dem, det første så litt.. ve tikke. rart? ut. Endret 2. mai 2007 av Eplefe Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jeg syntes portretter gjør seg godt som albumbilder, som tydeligvis blir brukt som en j*vla fornærmelse her ><"Du er ikke original i konseptet, albumbilde". Nei, jeg likte dem, det første så litt.. ve tikke. rart? ut. 8521704[/snapback] Det er ikke noen fornermelse. Det tekniske kan være på topp, men motivet (og da bildet) er ikke noe skrytebilde. Det er nok et fint minne for en dag ute, men ikke noe jeg ville brukt for å vise min kreativitet. Endret 2. mai 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 det kom en solstråle inn i det første bilde ^^ Jeg synes det ble litt stilig Sikkert derfor det ser litt rart ut Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg synes at fargene ble litt lyse på det første bildet. Det andre bildet var helt greit. Her har du kanskje økt litt for mye på kontrastene eller eksponeringen i photoshop, noe en ser på høyre øyelokk og de nederste tuppene på høyresiden av håret. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg synes at fargene ble litt lyse på det første bildet. Det andre bildet var helt greit. Her har du kanskje økt litt for mye på kontrastene eller eksponeringen i photoshop, noe en ser på høyre øyelokk og de nederste tuppene på høyresiden av håret. 8522718[/snapback] Takk for god kritikk Og du har rett, jeg dro litt hardt i spakene på bilde to.. jeg merket ikke det før du sa det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå