CrazyEagle Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hei, jeg har tenkt til å kjøpe meg ny pc, og da har jeg lyst på vannkjøling. Men jeg finner ikke andre GPU-Blokker som passer til 8800GTX enn denne.... Den er veldig mye mindre enn standar kjøleren til Grafikkortet, så vil den kjøle bra? Jeg er heller ikke så flink med vannkjøling enda, så det hadde vært fint om noen hadde bilder av en eller annen montering av vannblokk og ett 8800 kort Endret 2. mai 2007 av CrazyEagle Lenke til kommentar
Intern Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tror denne passer bedre enn den du foreslo... Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Kjenner ikke til den blokken du linker til, men Swiftech MCW60 er allement regnet som den mest effektive. (husk at du også må ha ombyggingssettet for G80 som er linket til nederst. Selv har jeg en heldekkende blokk fra EK, men den har den bakdelen at den kun passer 8800-kort (du må med andre ord kjøpe en ny blokk når du bytter grafikkort) Bilder av montering finner du en del av her Endret 2. mai 2007 av kakarlsen Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) OK, takker for svar Du, den EK blokken så veldig pen ut, vet du hvor man får kjøpt de? Skjønte ikke helt språket på den siden Endret 2. mai 2007 av CrazyEagle Lenke til kommentar
kakarlsen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Skjønte ikke språket? Du kan bytte mellom engelsk og slovensk Bestilte min rett fra Slovenia, uten problemer(bare spør om å få merket pakken med lavere verdi enn 200 kroner ) . Vet ikke om noen norske forhandlere, men Coolerkit i Danmark har dem. Lenke til kommentar
CrazyEagle Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Skjønte ikke språket? Du kan bytte mellom engelsk og slovensk Bestilte min rett fra Slovenia, uten problemer(bare spør om å få merket pakken med lavere verdi enn 200 kroner ) . Vet ikke om noen norske forhandlere, men Coolerkit i Danmark har dem. 8529406[/snapback] Haha, så man kunne bytte ja? Daså... Takk for svar Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Kjøp heller 8800GTX fra BFG tech BFGTech 8800 GTX Watercooled Edition Lenke til kommentar
lurerpaa Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Jeg har akkurat bestilt Danger Den - 8800GTX Gleder meg til å vannkjøle igjen, har hatt luft siden jeg kjøpte C2D... Edit: Den samme som er på BFG sitt kort, men en del billigere å montere den selv. Endret 5. mai 2007 av lurerpaa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå