monzilla Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Ord kan ikke beskrive følelsen da jeg pakket opp julegaven og så at det lå et Hercules prophet 9700pro. Da julebesøket var ferdig, gikk jeg opp på data-rommet og skulle mekke litt PC. Da jeg åpnet pakken la jeg merke til en liten hvit plast-dings som lå løst.. sikkert ingentig tenkte jeg og åpnet forseilingen på kortet. Jammen santen meg var viftefestet (som til dels består av plast) knukket. Og det værste av alt er at jeg må vente til fredag for å få byttet det... Visste det var for godt til å være sant. god jul folks. monzilla Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Uff.. Sånt er kjedelig ja.. Men.. Nå har du jo noe å glede deg til da.. Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Akkurat det samme skjedde med meg. Samme skjermkort. Sendte det til retur igår. Et skjermkort til 3500 som ikke har skikkelige festeklips en gang? tsk tsk tsk også midt i juleferien. Er jeg heldig får jeg det før nyttår men tviler sterkt. Kortet var forøvrig pakket inn i skumgummi og 10m teip. dritt Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Fy flate så uintresangt og "off-topic". Din uflask er ikke det eg venter og lese her, post slikt under søppel. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 4 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Goldelf - og ditt svar var mer on-topic og interesant? Om du ikke liker et innlegg, ignorerer det jeg tipper at en moderator vil flytte innlegget om det hører til noen andre plasser Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hvist skjermkortet har skjermet skrufeste rundt GPU'en (ser ut som metal ring rundt hullet) så kan du jo bruke skrue og mutter Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Goldelf - og ditt svar var mer on-topic og interesant?Om du ikke liker et innlegg, ignorerer det jeg tipper at en moderator vil flytte innlegget om det hører til noen andre plasser Sier man ikke ifra, skjer det vertfall ikke noe, kommer til og fortsette med det . Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 virker som for meg at Hercules har brukt altfor svake festeklips på kjøreibben på 9700Pro kortene sine. jeg og har fått ett Hercules 3DProphet 9700Pro i posten tidligere i høst og oppdaget att kjøleribben var brukket løs og hadde under transport seriøst ramponert flere deler på kortet. litt kjipt å få ett DOA kort, men komplett ordnet opp og jeg fikk bytte til ett Crucial 9700Pro iløpet av en uke, alternativet var å vente i enda en måned eller to før dem fikk inn nye hercules kort... Lenke til kommentar
Antihero Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 utrolig irriterende nevertheless. *banne* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå