Løve Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei Jeg lurte på om noen visste om noen steder i Norge hvor man kan få kjøpt et plastdekke e.l. å ha over skjermen på mobilen for å unngå riper. Er en W810/W610/W800 (samme størelse) det skal passe til. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Computercity selger det. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Computercity selger det. 8521829[/snapback] Um, hadde du giddi å linka direkte til varen? Klarer ikke å finne den på Computercitys side... Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vi selger det for 49,- i vår lokale Elkjøpbutikk. Hør med Tele-avdelingen i din Elkjøpbutikk og hør hva de har og tilby I den pakken følger det med flere slike plastfilmer. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Sjekka Clas Ohlson sin nettbutikk og, og ser at de selger det der. Tror jeg anser saken som løst da, siden jeg bare kan stikke innom enten Clas Ohlson eller Elkjøp og kjøpe det, siden de ligger ved siden av hverandre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå