NorvegianDad Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jeg har sletet med vond akillesene i 3 år nå og går til behandling som virker ganske bra,men fysioen min så på skoene mine og anbelfalte meg å kjøpe nye,helst joggesko. Så jeg gikk inn i en sportsbutikk og så,men det var jo bare sånne bling-bling sko,sånne som ser tøff å stilig ut og sikkert siste skrik og alt det der,men det så jo vondt ut for lommeboken. Så er det noen som kan anbefale en butikk eller spesielle par med sko som er god demping/shockabsorb og lette uten all bling og design? For all del,jeg vet jeg må betale for å få kvalitet men jeg har lyst å bruke pengene på kvaliteten og ikke designet eller for å få "siste skrik" Er det mulig å få noen kanongode sko til under 1000-lappen? jeg har egentlig tenkt mest på løpesko,fordi de har sikkert best demping. Men de blir bare brukt til turgåing i skau og sykling EDIT: glemte vel å si at jeg hadde foretrukket en butikk i bergen da siden det er der jeg bor! Endret 2. mai 2007 av BacardiKillah Lenke til kommentar
Gjest rudyard Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har sletet med vond akillesene i 3 år nå og går til behandling som virker ganske bra,men fysioen min så på skoene mine og anbelfalte meg å kjøpe nye,helst joggesko.Så jeg gikk inn i en sportsbutikk og så,men det var jo bare sånne bling-bling sko,sånne som ser tøff å stilig ut og sikkert siste skrik og alt det der,men det så jo vondt ut for lommeboken. Så er det noen som kan anbefale en butikk eller spesielle par med sko som er god demping/shockabsorb og lette uten all bling og design? For all del,jeg vet jeg må betale for å få kvalitet men jeg har lyst å bruke pengene på kvaliteten og ikke designet eller for å få "siste skrik" Er det mulig å få noen kanongode sko til under 1000-lappen? jeg har egentlig tenkt mest på løpesko,fordi de har sikkert best demping. Men de blir bare brukt til turgåing i skau og sykling EDIT: glemte vel å si at jeg hadde foretrukket en butikk i bergen da siden det er der jeg bor! Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Jeg har sletet med vond akillesene i 3 år nå og går til behandling som virker ganske bra,men fysioen min så på skoene mine og anbelfalte meg å kjøpe nye,helst joggesko.Så jeg gikk inn i en sportsbutikk og så,men det var jo bare sånne bling-bling sko,sånne som ser tøff å stilig ut og sikkert siste skrik og alt det der,men det så jo vondt ut for lommeboken. Så er det noen som kan anbefale en butikk eller spesielle par med sko som er god demping/shockabsorb og lette uten all bling og design? For all del,jeg vet jeg må betale for å få kvalitet men jeg har lyst å bruke pengene på kvaliteten og ikke designet eller for å få "siste skrik" Er det mulig å få noen kanongode sko til under 1000-lappen? jeg har egentlig tenkt mest på løpesko,fordi de har sikkert best demping. Men de blir bare brukt til turgåing i skau og sykling EDIT: glemte vel å si at jeg hadde foretrukket en butikk i bergen da siden det er der jeg bor! Lenke til kommentar
Gjest rudyard Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Hei! Anbefaler at du tar en tur til Løplabbet - de har butikk i Bergen og har god kompetanse i å hjelpe med å ta ut sko som passer til den enkelte. Lykke til! Mvh rudyard Lenke til kommentar
Gjest Guest_Burugla_* Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Hei, har du vondt i kun en fot ? Du burde få sjekket om føttene dine er like lange(Anisomeli). Og ang valg av sko, det som funker for meg er å velge sko uten noe særli hælkappe(skoa gnager ikke på akillesen, om jeg beveger ankelleddet. Alternativ er operasjon, stikk til legen å få han til å rekvirere time hos medi3 hos kirurg. Så er du frisk og rask innen 1.5mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå