Arne_F Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei! Jeg kjører en Honda NSR med Gianelli effektanlegg. Problemet er at jeg er en tanke redd for å bli tatt. Over til spørsmålet: har biltilsynet mobile effekttraller? Hvis jeg får 14 dager på å sette på originalanlegget, er ikke det et problem. Blir jeg stoppet, og må teste ut sykkelen der og da, er det litt verre. Mvh. Rune F Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Er de spesielt utbredt? Jeg kan bare si at jeg har hørt om traller som bare måler toppfart, av den mobile typen. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 er ikke så mange ta di nei.. men pass deg for store politi biler Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Men vel og merke, det skal stå en begrenset toppfart i vognkortet ditt også da .. 6 i landet av 125cc traller tror jeg Lenke til kommentar
ersa Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Finnes det mobile traller for større sykkler enn 125cc? Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Trodde ikke at 125cc hadde begrenset toppfart; kun kW og ccm. Jeg kan se etter i morgen. Lenke til kommentar
G-A Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 125ccm har ingen begrensning for fart... bare hk(kW), ccm og kw pr kg.. Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Ja, det stemmer, G-A. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå