Jørnan Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Løste problemet som opprinnelig stod i denne tråden, men siden jeg skal spørre om noe alla det samme, ser jeg ingen grunn til å opprette en ny tråd om det. Jeg har plutselig fått flere "venner" jeg ikke aner hvem er på Facebook, og i dag fikk jeg en melding av en av vennene som lurte på hvem jeg var. Siden hun ikke vet hvem jeg er, regner jeg med at hun ikke har lagt meg til som venn. Det har ikke jeg gjort heller Hva kan ha skjedd da? Jeg har ikke bekreftet at de er vennene mine, de bare popper opp fra ingensteds Endret 3. mai 2007 av jornan Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 har du invitert alle på msm lista di ?? vist ja , da har du folk der som du ikke vet hvem er . det kan og være folk som har deg på msm lista si som har invitet alle på sin liste . uasett for og havne på vennelisten til noen må en invitere og den andre bekrefte , det dukker bare ikke opp random folk der . så enten har du blitt invitert og svart ja , eller så har du mange på vennelista de som du ikke vet hvem er , og de svare ja på på din venne request Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 5. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2007 Har sjekket gjennom MSN-listen min nå, til og med de kontaktene jeg har slettet som ligger under blokkerte i instillingene et sted. Ingen av dem matcher e-postadressen til hun på Facebook. Weird ... Noen andre idéer om hva som kan ha skjedd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå