Gå til innhold

Oz. Kva synest du?

Anbefalte innlegg

Også då dei skulle rydde opp i Emerald City, så måtte dei til Unit B eller kor det var, også blei Beecher romkamerat med ein fyr som sa at det var han som bestemte i den cella. Han dytta i Beecher om natta så han våkna og sa at Beecher skulle suge han. Også sa Beecher "No.. Fuck that" eller noko sånt. Også slo romkameraten i Beecher, så satt han seg ned og han andre åpna smekken, også beit Beecher av han kuken og sto å spytta blod etterpå. Det var i begynnelsen av sesong 2 trur eg. Då hadde Beecher ganske kult skjegg. Haha :D

Edit: skrivefeil

Endret av 2rst1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Serien er forsåvidt veldig bra.. Men etter å ha sett 4 sesonger, begynner man å bli litt frustrert. Det skjer jo INGENTING som er i NÆRHETEN av positive ting i den serien, hehe.. Bare negative ting som dreping, terrorisering, narkohandel osv. Men det skal sikkert være slik.. De skal vel ha det til å fremstå som et av verdens verste fengsler..

Endret av Dune1982
Lenke til kommentar

akkurat kommet til episoden hvor Adebisi dør i. er spent på om serien blir like spennende uten kjære adebisi. :p

8624384[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Personlig vil jeg si at serien mistet litt "glow" etter at Adebisi strøk med, men den presterte allikevel å ligge langt over gjennomsnittet. :thumbup:

Sorry, tenkte ikke over det i og med at serien faktisk sluttet for flere år siden.

My bad.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

akkurat kommet til episoden hvor Adebisi dør i. er spent på om serien blir like spennende uten kjære adebisi. :p

8624384[/snapback]

Personlig vil jeg si at serien mistet litt "glow" etter at Adebisi strøk med, men den presterte allikevel å ligge langt over gjennomsnittet. :thumbup:

8624408[/snapback]

Skjul spoileren i innlegget ditt...

Endret av Rhaegar
Lenke til kommentar

8624384[/snapback]

Synest det er rundt sesong 4 det begynner å bli bra. Det var etter at Adebisi daua at eg begynte å digge Said. Og når Omar White kjem med i serien blir det komisk :D
Lenke til kommentar

Da har jeg akkurat sett hele sesong 4 og

synes Said ble sinnsyk fet etter at han drepte Adebisi. Spesielt når han tar helt av mot de ariske drittsekkene. Synes forresten det er rart at Cloutier(?) som blir murt inni veggen, ikke blir hørt noe av etter at han dør.

Lenke til kommentar

fy søren eg digger oz!! nokre gonger berre går eg rundt også er det noko som minner med om oz, og då vil eg berre sånn sjå på oz. Så eg blir vel nødt til å sjå serien ein gong til frå begynnelsen. Ofte tenker eg tilbake på då eg følgte med på oz og tenker på Pincamo som seier "Let's take a walk" eller Adebisi som seier "What do you want?", eller Said som seier det rare muslimske ordtaket sitt som betyr "god dag" i følge en muslim i klassen min då eg spørte han kva det betydde.

Såg Scrubs i dag og då såg eg han som spelte Chris Keller eller kva han heitte, var med i Scrubsepisoden, då fekk eg lyst til å sjå OZ...

OZ trur eg vil toppe mi liste over beste dramaserier EVER i ei god stund til :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...