redbaron Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor har torrentene mine som er ferdige, altså 100.0 % ha en ETA? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Høgreklikk på ein torrent og gå inn på eigenskapane. Nederst i vindauget der kan du hake av for «Seed mens», og bestemme eit prosenttal (standard er 150%). ETA er til den har seeda til det prosenttalet trur eg. Endret 2. mai 2007 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Han spurte om HVORFOR ferdige torrents hadde en ETA, ikke noen seed limits ETA = Estimated time of arrival Endret 2. mai 2007 av Vigilant Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Eg er fullt klar over kva ETA står for. Det eg meinte var at det er den estimerte tida til det hadde vorte seeda 150%. Kom kanskje ikkje so klart fram, eg er ikkje so god til å forklare. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Torbjørn er inne på noe der, mener jeg har samme sak... men 100% er 100%....så, done is done Lenke til kommentar
redbaron Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Ja, alle torrente mine med mer enn 150 % har ikke ETA, det er nok det det betyr. Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå