SargatH Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hallo. I dag fikk jeg meg en ny bærbar med et trådløst nettverkskort som heter Intel 802.11a/b/g 54 Mbps. Men jeg har et problem. Jeg har konfigurert den til å la windows styre den, men den finner ikke noe nettverk! Jeg sitter 2 meter fra routeren våres. Men når jeg skal ta på det trådløse nettverkskortet får jeg beskjed om at jeg må ta på bryteren på datamaskina først. Den er på den. Jeg greier å søke etter trådløse nettverk, men den finner ingenting. Noen som vet noen arme råd? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Har du aktivisert nettverkskortet med FN+F2 eller lignenede? EDIT: Sorry, leste ikke nøye nok Endret 2. mai 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Denne meldingen får du ofte fordi et annet program (som fulgte med kortet) også prøver å styre kortet. Jeg har best erfaring med den softwaren som intel sender med, enn den som er integrert i Windows. Du har antagelig vis et ikon nede ved klokka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå