Gå til innhold

The Simpsons sesong 10

Anbefalte innlegg

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Vil faktisk heller at hver episode har et kommentar-spor, og at det er "A bit from the animators" (startet i sesong 7, det er der de skriver på skjermen) pluss masser av annet ekstramateriale. Med South Park er det en annen historie.. Jeg synes ikke mini-kommentarene er mye å skryte av, og vil helst bare ha DVD ut så fort som mulig.

Men jeg koser meg virkelig med DVD-kommentarene på Simpsons-DVD'ene..

Sesong 10 kommer, som sagt, ut 7. august i år.. Da kan vi vente oss release slutten av oktober, tidlig november eller i midten av november her.. Skal jo trossalt tekste kommentarsporene (noe de begynte med på sesong 8, noe jeg er glad for..) og alt annet ekstramateriale.

Edit: Det er snakk om at det "bare" blir16 av 23 (i linken står det også hvilke episoder som er på hvilke discer, og alt annet av bonusmateriale) episoder som får kommentar-spor.. Veldig synd, men jeg overlever..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Vil faktisk heller at hver episode har et kommentar-spor, og at det er "A bit from the animators"

.....................

8654229[/snapback]

Hadde det ikke vært mye lettere med to versjoner? Så slipper man å vente så lenge. Hver får sin smak..

Lenke til kommentar
Vil faktisk heller at hver episode har et kommentar-spor, og at det er "A bit from the animators"

.....................

8654229[/snapback]

Hadde det ikke vært mye lettere med to versjoner? Så slipper man å vente så lenge. Hver får sin smak..

8654401[/snapback]

Det er en ide, ja, men det er vel heller ikke så vanskelig å vente heller? Jeg, for min del, venter heller på et mye bedre sett en å få et enklere materiale osv.. Men som du påpeker, alle er ikke like..

Mye letter vet jeg nå ikke.. Hadde vel blitt noe i denne duren, da:

• The Complete Tenth Season, Carboard cover, with extras
    The Complete Tenth season, Bart Head, limited edition cover, with extras

The Complete Tenth Season, Carboard cover, without extras
    The Complete Tenth season, Bart Head, limited edition cover, without extras

Eller noe lignende.. Uansett måtte de som ikke vil ha ekstramateriale ganske lenge uansett, fordi episodene skal tekstes (i USA er det engelsk. close-capturing (på noen) og spanske tekster, og enda verre over her..), episodene skal pusses opp osv.. Tar en stund med eller uten ekstrametriale. Men fordi som bare vil ha alt med en gang kan man jo bare slippe de originale (ikke syndication) versjonene av episodene, uten å pusses opp, uten noe kult cover eller noe. Eller bare laste de ned?

Lenke til kommentar

hvis du liker komentator sporene til simpsons bør du høre på de til futurama der er mye mye bedre, der er det skikklig liv, og de går ofte helt offtopic, i en episode driver de å snakker om når de brygget øl på jobben.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
hvis du liker komentator sporene til simpsons bør du høre på de til futurama der er mye mye bedre, der er det skikklig liv, og de går ofte helt offtopic, i en episode driver de å snakker om når de brygget øl på jobben.

8654495[/snapback]

Skal skaffe meg resten av Futurama-sesongene (har bare en :blush: ).. Har ikke hørt på kommentar-sporene der, men skal det :)

Litt on-topic: Har akkurat sett igjennom sesong 10, og liker en del av episodene på den.. Er 3-4 episoder som er geniale, 10 andre som er bra og resten er helt passe med et par sorte lam innimellom, men det skal bli gøy med et nytt sett i hylla! :D

Lenke til kommentar

sesong 10 er den siste gode sesongen etter det blir det dårlig helt frem til sesong 16.

sesong 11 er den være sesongen, den er bare elendig

med Missionary: Impossible som den ultimate hate episoden, teletubies som skyter laser er bare ikke simpsons det er family guy

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 1-5 på playx.no til 238 kr per stykk med frakt, men frakta er dyrere idag.

Men det blir en del billigere om du kjøper sesongene fra Amazon.co.uk eller Play.com. Bare husk på at det er bedre å kjøpe sesong 6 og 7 fra USA, fordi de har mye bedre bildekvalitet..

Edit: Jeg kjøpte sesong 1-5 på playx, 6 på en fysisk butikk, 7 og 8 på CDON, og sesong 9 på platekompaniet..

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...