Gå til innhold

Få fullskjerm på laptop.

Anbefalte innlegg

Jeg sitter på en Dell Inspiron 8200 med et GeForce 440 go.

Jeg har da dette fantastiske problemet at jeg har et spill som støtter maks 800 x 600 og da får jeg det, bare det at det danner seg som et lite vindu midt på skjermen med store svarte kanter rundt hele veien. Prøver jeg å forandre skjermoppløsningen skjer det samme. Etter 4 timer i dag og 3 timer i går med søking hos Dell, nVidia, microsoft og mange andre begynner jeg å bli litt lei :cool:

Har prøvd alle verdens standardprosedyrer, er det noen som har vært borti akkuratt dette problemet og vet løsningen? evt. andre forsalg... tar alt av forsalg nå, er drit lei av å søke :ermm:

Edit: Eksisterer det et program som tvinger en "strekking" av "vinduet" som spillet spilles i? Slik at jeg kan tvinge det til riktig størrelse?

Endret av Litek89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

mest sannsynlig ett driverproblem, regner med det er en stund siden Dell la ut oppdaterte driver til en såpass gammel maskin, men du kan jo prøve Omegadrivers om du ikke allerede har gjort det?

Om det er TV-utgang på maskinen, sjekk at denne ikke er aktivert, jeg får nemlig samme problem når jeg setter ned oppløsningen til 1024x768 for å koble til tv'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...