UrgeLoL Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Trykk her for å se videoene Ser nyskapende ut i værtfall Populært ord for tiden. Og det virker som om at Playstation Eye tracker veldig bra bevegelsene som spilleren gjør og de kortene som blir lagt ned på brettet. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvordan virker det spillet? Bruker man ikke noen kort eller noe? Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) SÅ J**** DRITFETT! joda, man bruker faktisk kort, kan minne om pokemon, yu-gi-oh eller magic the gathering. bare at man spiller med dem i spillet, men man kan sikkert sette seg ned ved bordet også og spille uten maskinvaren...kanskje... apropos nyskapende, så er dette etter min mening heftigere enn wiimote'n Endret 2. mai 2007 av S-r-ex Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva i all videste verden er dette fornoe? Trading card meets PS3? Ser slik ut i alle fall. Akkurat dette spillet så ikke mye interesangt ut slik sett, men kunne gjærne sett litt mer informasjon om teknologien bak dette. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er ikke så veldig innviet i denne "spillkort-med-eventyr-og-historie"-verdenen, men dette må åpne en ny verden av muligheter. Jeg kunne tenkt meg å se en lignende versjon med sjakk, monopol osv. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er ikke så veldig innviet i denne "spillkort-med-eventyr-og-historie"-verdenen, men dette må åpne en ny verden av muligheter.Jeg kunne tenkt meg å se en lignende versjon med sjakk, monopol osv. 8521425[/snapback] Sjakk får plutselig en helt annen betydning ja. Tenk å sitte med sjakkbrette fremfor deg og dine brikker plassert på en side, mens en kompis i statene sitter med sitt sjakkbrett og sine brikker fremfor seg. Og nærmest en ordentlig kamp utspiller seg på TVen, real time. Fremfor å se bonden forsvinne i løse lufta blir den brutalt slakta ned av en hensynsløs dronning. Kunne vært interesangt ja. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er ikke så veldig innviet i denne "spillkort-med-eventyr-og-historie"-verdenen, men dette må åpne en ny verden av muligheter.Jeg kunne tenkt meg å se en lignende versjon med sjakk, monopol osv. 8521425[/snapback] Sjakk får plutselig en helt annen betydning ja. Tenk å sitte med sjakkbrette fremfor deg og dine brikker plassert på en side, mens en kompis i statene sitter med sitt sjakkbrett og sine brikker fremfor seg. Og nærmest en ordentlig kamp utspiller seg på TVen, real time. Fremfor å se bonden forsvinne i løse lufta blir den brutalt slakta ned av en hensynsløs dronning. Kunne vært interesangt ja. 8521481[/snapback] Akkurat! Slike spill hadde gjort seg ypperlig på PS-Store. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå