Gå til innhold

Skal brystet være glatt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Får jeg noen gang mye hår på ryggen, skuldrene eller overarmene kommer jeg til å fjerne dem med laser. Litt på brystet eller magen skader ikke, men når man begynner å ligne på en Gorilla har det gått for langt.

Uansett, man blir ikke mindre mann av å ikke ha hår på brystet. Tiden hvor alle menn skulle ha helskjegg, masse kroppshår og det å pusse tennen, bruke deodorant og se seg i speilet om morgenen var femi, er over.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ifølge undersøkelser, synes hele 74% av kvinner, at det er "turnoff" med kroppshår på menn.(mage,bryst,rygg og armer)

Siggen: om du vil, kan du godt få min behåring! Jeg vil mer en gjerne bli kvitt den for godt.

Lenke til kommentar
Ifølge undersøkelser, synes hele 74% av kvinner, at det er "turnoff" med kroppshår på menn.(mage,bryst,rygg og armer)

Siggen: om du vil, kan du godt få min behåring! Jeg vil mer en gjerne bli kvitt den for godt.

9077832[/snapback]

Jeg klarer meg da fint med 26% av den kvinnelige befolkningen, eller er det bare 10% , siden skjegg kansje hever "turnoff-faktoren" ytterligere?

:p:D

Lenke til kommentar

9077832[/snapback]

Plx givz me linkzor....

Lenke til kommentar

Enten spare og få hår på brystet og la det være naturlig, eller hold det glatt. Og da ta vekk de spredte små hårene. Jeg selv foretrekker glatt, men det gjør ikke noe med litt hår. Ikke helt tett tykkt hår over hele. :p Men er man født sånn så er man jo det. Har forståelse for at ikke alle har lyst å rake seg på brystet jevnlig.

Lenke til kommentar
Når man barberer seg nedentil får jeg røde irriterte nupper, hva skall jeg smøre på?

Noen har sikkert lakt merke til att jeg har vert ganske fordomsfull og negativ mot dette men min kjære har funnet ut att det er best slik..

Føler meg litt dum nå:S

9112409[/snapback]

Fuktighetskrem/hudkrem.

Om du ikke bruker barberskum, råder jeg deg til å bruke det...

Lenke til kommentar
Når man barberer seg nedentil får jeg røde irriterte nupper, hva skall jeg smøre på?

Noen har sikkert lakt merke til att jeg har vert ganske fordomsfull og negativ mot dette men min kjære har funnet ut att det er best slik..

Føler meg litt dum nå:S

9112409[/snapback]

Fuktighetskrem/hudkrem.

Om du ikke bruker barberskum, råder jeg deg til å bruke det...

9112534[/snapback]

Bruk(te) barberskum ja;)

Lenke til kommentar

bruk sinksalve. det er noe de fleste har hjemme. da ser du ikke fnugg av nupper. ellers selger de noe på kondomeriet som jeg har hørt er bra.

og ellers syntes jeg at man ikke skal drive å fjerne så mye hår med laser. Er sykt hvor langt den "saueflokkmentaliteten" har kommet i disse dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...