Gå til innhold

Skal brystet være glatt?

Anbefalte innlegg

Uanset: Skjønner ikke hva som er så farlig med å barbere seg. Skal ikke se ut som en ape heller.

8808507[/snapback]

Uansett ...

Når det er snakk om gutter som har fått hår på brystet, nettopp fått lappen og som elsker å råne, da er det sikkert tøft med litt hår på brystet, og antakeligvis farlig å barbere seg. Folk må gjøre som de vil, det er litt teit å rakke ned på andre som ikke gjør det som behager akkurat deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eg liker hverken menn eller mandige kvinnfolk.

8823385[/snapback]

Sikker på det? :)

Så det du sier er at de som ikke får hår på brystet vil alltid være mindre mandig? Du skjønner vel hvor teit det høres ut?

Lenke til kommentar

Hår på brystet er udiskutabelt et maskulint trekk. Om man ønsker å være mest mulig maskulin eller ikke, er opp til hver enkelt. Jeg barberer brystet fordi jeg synes det ser kvalmt ut med hår under åpen pique/skjorte (må kneppe opp helt opp til øverst knapp). Foretrekker derfor å barbere øverste del av brystet for å kunne ha opp to knapper uten at skogen kommer til syne. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er gutt. Jeg shaver meg på leggene, syntes det så bedre uten. Dessuten blir beina brunere. Ser ikke helt hva som er femi eller homsete med det. Joda, halvfeite bleike nordmenn fullt av hår er absolutt hot. Ingen jeg kjenner har lagt merke til det eller kommentert det, hva skal vi med hår på leggene når vi har klær? HEHEHEHEHE. I steinalderen hadde jeg skjønt det. La folk bestemme hvordan de vil se ut vel :cool:

Har heldigvis ikke noe hår på brystkassen :!:

hehe, når noen sier hårete brystkasse får jeg assosisjoner til en hårete pedo med langt hår og hvite klær som drev å tok bilder av folk på stranda da jeg var i syden sist... fy f**n :hrm:

Endret av Mystikal1
Lenke til kommentar
Er gutt. Jeg shaver meg på leggene, syntes det så bedre uten. Dessuten blir beina brunere. Ser ikke helt hva som er femi eller homsete med det. Joda, halvfeite bleike nordmenn fullt av hår er absolutt hot. Ingen jeg kjenner har lagt merke til det eller kommentert det, hva skal vi med hår på leggene når vi har klær? HEHEHEHEHE. I steinalderen hadde jeg skjønt det. La folk bestemme hvordan de vil se ut vel  :cool:

Har heldigvis ikke noe hår på brystkassen  :!:

hehe, når noen sier hårete brystkasse får jeg assosisjoner til en hårete pedo med langt hår og hvite klær som drev å tok bilder av folk på stranda da jeg var i syden sist... fy f**n  :hrm:

8918005[/snapback]

Grunnen til at de ikke har lagt merke til det kan være fordi de tror du har lite hårvekst. På em uke "tok jeg igjen" 3/4 av klassen, altså mange har ikke like grov hårvekst.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Så det du sier er at de som ikke får hår på brystet vil alltid være mindre mandig? Du skjønner vel hvor teit det høres ut?

8824569[/snapback]

Ser mer maskulint ut med hår enn uten hår. Men i dagens samfunn virker det ikke som om det er noe mål å være mest mulig maskulin.

Lenke til kommentar

8824569[/snapback]

Ser mer maskulint ut med hår enn uten hår. Men i dagens samfunn virker det ikke som om det er noe mål å være mest mulig maskulin.

8920080[/snapback]

Nei ikke alle vil gå rundt å se ut som en ape nei... :!:

Men OT luffe: Den siggen din henger ikke sammen.

14 år? Greit.

250 i benk? Hva med 25?

200 biceps? 2kg kanskje? Ser ut som "0"'n din har hengt seg opp :tease:

30cm? No way! 3cm sa du?

Det er det jeg sier, "0'n" har hengt seg opp ;)

+=?

Endret av Mr. Olsen
Lenke til kommentar
Uanset: Skjønner ikke hva som er så farlig med å barbere seg. Skal ikke se ut som en ape heller.

8808507[/snapback]

Uansett ...

Når det er snakk om gutter som har fått hår på brystet, nettopp fått lappen og som elsker å råne, da er det sikkert tøft med litt hår på brystet, og antakeligvis farlig å barbere seg. Folk må gjøre som de vil, det er litt teit å rakke ned på andre som ikke gjør det som behager akkurat deg.

8811142[/snapback]

Faen folk har i mot rånere da? Vi er normale folk :p

Btw, har hatt hår på brystet siden ungdomsskolen.

Jeg brukte og barberbe meg på brystet før, og jeg er GANSKE så hårete. Men jeg slutta med det, ble så jævla mye stress. Glattbarbert mage/bryst + tskjorte + sommervarrme = veldig klamt.

Folk må da få barbere hva de vil for min del :p

Endret av Pasient
Lenke til kommentar

Synes menn skal få lov til å gå med så mye eller så lite hår på brystet som de bare vil. Én ting vil jeg dog anbefale, at du ikke glattbarberer brystkassa hvis du er forbi 20-årene og har øl-mage.

Selv så føler jeg meg komfortabel både med og uten hår, men jeg foretrekker med hår, da det er mer behagelig, ser bedre ut og er mindre stress.

Glattbarberte legger er det heller ingenting gale med, men det ser litt kunstig ut. Det er nok fordi det ikke er helt normalt enda, men jeg vil tro det kommer en eller annen gang i tiden. Dette med å barbere leggene er utrolig stress, i allefall den første gangen, så jeg foretrekker å la det være. Uansett, så burde menn kle seg slik at det passer stilen.

Lenke til kommentar

Føler hår på brystet er lit smak og behag og litt image, jeg. Selv synes jeg det er ganske barskt med hår på brystet, mens dama synes det er dritstygt. Så hvis jeg lar det vokse på brystet, lat hun det vokse nedentil. Valget er ganske lett, med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...