Gå til innhold

Skal brystet være glatt?

Anbefalte innlegg

Shaver dere bort dun/små hår/hår på brystet?

Jeg vurderer det, men vet ikke helt...

8519870[/snapback]

Selv om du ser hårene når du står 2cm fra speilet med et forstørrelsesglass betyr det ikke at andre personer ser dem. Har også sett noen bilder du har lagt ut, og på de ser det ikke ut som om du er ferdig med puberteten, så tviler på at du har noen særlig hårvekst på brystkassa ...

8523542[/snapback]

For det første så vet du ikke når de bildene ble tatt.

For det andre så vet ikke du noe om hva som har skjedd siden.

For det tredje så shaver man jo bort dunet på leppa, selv om man ikke ser det på 10meters avstand. :D

Vannet preller av huden på en annen måte når det ikke er hår eller "dun" der.

Jeg tenkte at når jeg likevell tok legga så kan det vel ikke skade å ta resten...

Armhåra skal få være i fred...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg tenkte at når jeg likevell tok legga så kan det vel ikke skade å ta resten...

Shaver du leggene?

Jeg kan kanskje forstå folk som ser ut som apekatter/spanske strandløver, men gutter som har "normal" hårvekst på legger shaver seg ikke med mindre de skal på audition hos Great Garlic Girls :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

For det tredje så shaver man jo bort dunet på leppa, selv om man ikke ser det på 10meters avstand. :D

8523807[/snapback]

Greit å være litt metro, men om du shaver legga uten at du sykler aktivt, svømmer eller liknende vil nok folk se litt skeivt på deg ...

Lenke til kommentar

Shaver du leggene?

Jeg kan kanskje forstå folk som ser ut som apekatter/spanske strandløver, men gutter som har "normal" hårvekst på legger shaver seg ikke med mindre de skal på audition hos Great Garlic Girls :D

8523839[/snapback]

Er syklist, så kan ikke riskere å få masse hår i sår når jeg velter, + at masasjen er bedre uten hår som lugger.

Lenke til kommentar

8523807[/snapback]

Greit å være litt metro, men om du shaver legga uten at du sykler aktivt, svømmer eller liknende vil nok folk se litt skeivt på deg ...

8523904[/snapback]

Som sagt, sykkler så aktivt at treneren min er i OL...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

8523915[/snapback]

Joa, det er et tegn på at du må sykle utrolig aktivt!

Lenke til kommentar

8523915[/snapback]

Joa, det er et tegn på at du må sykle utrolig aktivt!

8523927[/snapback]

Om det var sarkastisk ment eller ikke får du si fra om.

Hvordan mener du jeg skal forklare meg, for å få fram at jeg er meget aktiv?

Kan si det slik at jeg har nedprioritert skole, venner og alkohol for å drive med sykling på det nivået jeg driver. Jeg trener hver dag, med 3 intervaller i uka, skal til Sør-norge 3 helger på rad for å sykle ritt, dette går da på bekostning av lesing til eksamen...

Jeg skal også dra til U6 for å konkurere mot spanjoler, italienere, franskmenn og dansker, samt svensker.

Fritiden og feriene de fleste tar for gitt, er full av sykkel hos meg. Jeg har sittet i snitt i 10 timer i uka hjemme forran en brun vegg å syklet, både hardt og rolig, uten musikk, tv eller selskap, i vinter.

Holder det?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er født glatt og trives med det. Er ikke du syklist uansett? Da skal jo alt være glatt :mrgreen:

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
*Snap*

8524104[/snapback]

Var bare måten du skrev det på :p At treneren din er i OL beviser ikke akkurat hvor aktiv du er :roll: Man kan ha en trener som er verdensmester og allikevel være en sofaløve. Husk at du driver med sykling for å trene, ikke for å bli trent.

Lenke til kommentar
*Snap*

8524104[/snapback]

Var bare måten du skrev det på :p At treneren din er i OL beviser ikke akkurat hvor aktiv du er :roll: Man kan ha en trener som er verdensmester og allikevel være en sofaløve. Husk at du driver med sykling for å trene, ikke for å bli trent.

8524191[/snapback]

Jaja...

Jeg satser hardt for å si det slik... Om jeg hadde ligget på sofaen hele dagen så hadde jeg ikke giddi å hatt en som krever tilbakemeldinger, analysering av treninger og mye annet... kunne bare gått på nettet å funnet et opplegg der.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Jaja...

Jeg satser hardt for å si det slik... Om jeg hadde ligget på sofaen hele dagen så hadde jeg ikke giddi å hatt en som krever tilbakemeldinger, analysering av treninger og mye annet... kunne bare gått på nettet å funnet et opplegg der.

8524365[/snapback]

Men at han var i OL, som du skrev, betyr ikke at han krever analyser, tilbakemeldinger osv.

Lenke til kommentar
Jaja...

8524365[/snapback]

Men at han var i OL, som du skrev, betyr ikke at han krever analyser, tilbakemeldinger osv.

8527178[/snapback]

Han deltar i OL i år (Paraolympic) som pilot for en som er svaksynt.

Han er en av norges beste temposyklister (Om ikke norges beste)

Så om det ikke sier noe som helst om satsingen min får et bare være.

Hver helg utveksler jeg dagbok, treningsfiler, meninger og div.

Etter hvert ritt snakkes vi sammen, og jeg forteller hvordan det gikk, hva som ikke gikk bra, og hva som kan forbedres.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...