Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Shaver dere bort dun/små hår/hår på brystet? Jeg vurderer det, men vet ikke helt... 8519870[/snapback] Selv om du ser hårene når du står 2cm fra speilet med et forstørrelsesglass betyr det ikke at andre personer ser dem. Har også sett noen bilder du har lagt ut, og på de ser det ikke ut som om du er ferdig med puberteten, så tviler på at du har noen særlig hårvekst på brystkassa ... 8523542[/snapback] For det første så vet du ikke når de bildene ble tatt. For det andre så vet ikke du noe om hva som har skjedd siden. For det tredje så shaver man jo bort dunet på leppa, selv om man ikke ser det på 10meters avstand. Vannet preller av huden på en annen måte når det ikke er hår eller "dun" der. Jeg tenkte at når jeg likevell tok legga så kan det vel ikke skade å ta resten... Armhåra skal få være i fred... Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg tenkte at når jeg likevell tok legga så kan det vel ikke skade å ta resten... Shaver du leggene? Jeg kan kanskje forstå folk som ser ut som apekatter/spanske strandløver, men gutter som har "normal" hårvekst på legger shaver seg ikke med mindre de skal på audition hos Great Garlic Girls Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 For det første så vet du ikke når de bildene ble tatt.For det andre så vet ikke du noe om hva som har skjedd siden. For det tredje så shaver man jo bort dunet på leppa, selv om man ikke ser det på 10meters avstand. Vannet preller av huden på en annen måte når det ikke er hår eller "dun" der. Jeg tenkte at når jeg likevell tok legga så kan det vel ikke skade å ta resten... Armhåra skal få være i fred... 8523807[/snapback] Greit å være litt metro, men om du shaver legga uten at du sykler aktivt, svømmer eller liknende vil nok folk se litt skeivt på deg ... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg tenkte at når jeg likevell tok legga så kan det vel ikke skade å ta resten... Shaver du leggene? Jeg kan kanskje forstå folk som ser ut som apekatter/spanske strandløver, men gutter som har "normal" hårvekst på legger shaver seg ikke med mindre de skal på audition hos Great Garlic Girls 8523839[/snapback] Er syklist, så kan ikke riskere å få masse hår i sår når jeg velter, + at masasjen er bedre uten hår som lugger. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 For det første så vet du ikke når de bildene ble tatt.For det andre så vet ikke du noe om hva som har skjedd siden. For det tredje så shaver man jo bort dunet på leppa, selv om man ikke ser det på 10meters avstand. Vannet preller av huden på en annen måte når det ikke er hår eller "dun" der. Jeg tenkte at når jeg likevell tok legga så kan det vel ikke skade å ta resten... Armhåra skal få være i fred... 8523807[/snapback] Greit å være litt metro, men om du shaver legga uten at du sykler aktivt, svømmer eller liknende vil nok folk se litt skeivt på deg ... 8523904[/snapback] Som sagt, sykkler så aktivt at treneren min er i OL... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er syklist, så kan ikke riskere å få masse hår i sår når jeg velter, + at masasjen er bedre uten hår som lugger. 8523905[/snapback] Samt at luftmotstanden må være minimal. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Som sagt, sykkler så aktivt at treneren min er i OL... 8523915[/snapback] Joa, det er et tegn på at du må sykle utrolig aktivt! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Er syklist, så kan ikke riskere å få masse hår i sår når jeg velter, + at masasjen er bedre uten hår som lugger. 8523905[/snapback] Samt at luftmotstanden må være minimal. 8523917[/snapback] Det har 0 innvirkning... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Som sagt, sykkler så aktivt at treneren min er i OL... 8523915[/snapback] Joa, det er et tegn på at du må sykle utrolig aktivt! 8523927[/snapback] Om det var sarkastisk ment eller ikke får du si fra om. Hvordan mener du jeg skal forklare meg, for å få fram at jeg er meget aktiv? Kan si det slik at jeg har nedprioritert skole, venner og alkohol for å drive med sykling på det nivået jeg driver. Jeg trener hver dag, med 3 intervaller i uka, skal til Sør-norge 3 helger på rad for å sykle ritt, dette går da på bekostning av lesing til eksamen... Jeg skal også dra til U6 for å konkurere mot spanjoler, italienere, franskmenn og dansker, samt svensker. Fritiden og feriene de fleste tar for gitt, er full av sykkel hos meg. Jeg har sittet i snitt i 10 timer i uka hjemme forran en brun vegg å syklet, både hardt og rolig, uten musikk, tv eller selskap, i vinter. Holder det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg er født glatt og trives med det. Er ikke du syklist uansett? Da skal jo alt være glatt Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 *Snap* 8524104[/snapback] Var bare måten du skrev det på At treneren din er i OL beviser ikke akkurat hvor aktiv du er Man kan ha en trener som er verdensmester og allikevel være en sofaløve. Husk at du driver med sykling for å trene, ikke for å bli trent. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 *Snap* 8524104[/snapback] Var bare måten du skrev det på At treneren din er i OL beviser ikke akkurat hvor aktiv du er Man kan ha en trener som er verdensmester og allikevel være en sofaløve. Husk at du driver med sykling for å trene, ikke for å bli trent. 8524191[/snapback] Jaja... Jeg satser hardt for å si det slik... Om jeg hadde ligget på sofaen hele dagen så hadde jeg ikke giddi å hatt en som krever tilbakemeldinger, analysering av treninger og mye annet... kunne bare gått på nettet å funnet et opplegg der. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jaja... Jeg satser hardt for å si det slik... Om jeg hadde ligget på sofaen hele dagen så hadde jeg ikke giddi å hatt en som krever tilbakemeldinger, analysering av treninger og mye annet... kunne bare gått på nettet å funnet et opplegg der. 8524365[/snapback] Men at han var i OL, som du skrev, betyr ikke at han krever analyser, tilbakemeldinger osv. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Jaja... Jeg satser hardt for å si det slik... Om jeg hadde ligget på sofaen hele dagen så hadde jeg ikke giddi å hatt en som krever tilbakemeldinger, analysering av treninger og mye annet... kunne bare gått på nettet å funnet et opplegg der. 8524365[/snapback] Men at han var i OL, som du skrev, betyr ikke at han krever analyser, tilbakemeldinger osv. 8527178[/snapback] Han deltar i OL i år (Paraolympic) som pilot for en som er svaksynt. Han er en av norges beste temposyklister (Om ikke norges beste) Så om det ikke sier noe som helst om satsingen min får et bare være. Hver helg utveksler jeg dagbok, treningsfiler, meninger og div. Etter hvert ritt snakkes vi sammen, og jeg forteller hvordan det gikk, hva som ikke gikk bra, og hva som kan forbedres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Greit, du er seriøs Olsen, men dette blir _litt_ for mye OT. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Syns det blir litt feil å bruke et ord som "skal" i dette tilfellet. Dette må jo være noe som blir helt opp til hver enkelt å avgjøre, det ene valget er jo ikke noe mer rett enn det andre. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Hår på brystet = mann De aller aller fleste venna mine har det, og flere av jentene liker det, så da er det jo greit Trenger ikke full jungel, men en liten skog er helt okay Lenke til kommentar
araziel Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 1, (3), 4 = Shave 2, (3) = Manly Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Jeg får da virkelig ikke håpe at folk tror jeg er glattbarbert, bare fordi jeg ikke har hår på kassen. Jeg er omtrent hårløs uansett, noe jeg er veldig fornøyd med. Barsk er ikke looken jeg går for ^^ Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Tipper jeg er en 3'er. Endret 4. mai 2007 av Rakkerunge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå