b-real Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Han har rett B|Real og det er somregel lenger en 5sek. Klarer du å brenne en cd uten buffer underrun så gå brenningen mye raskere. Var ikke det som var poenget mitt. Jeg skrev bare 5 sek for å gi et eksempel på at brenninga vil gå meget raskt uansett. 5 sek var en overdrivelse. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Du får en Lite-On 52/24/52x brenner til 610 kroner hos www.itbutikken.no Dette vil nok være et av de beste kjøpene du kan gjøre. Billig og superrask brenner. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Det spiller veldig stor rolle.Fordi når Buffer Underrun Protection MÅ koble inn,forlenges brennetiden,og det kan være meget lenge ja :wink: Gå for 8mb buffer Jah...den kan forlenges med hele 5 sek...OMFG! på 5 sek kan mye skje.... som f.eks. at brenneren tar seg inn igjen..... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Vil anbefale Samsung 48*12*48. Du får denne for 445,- hos psdata. Har denne sjølv og har endå ikkje opplevd problem! Ole Lenke til kommentar
NicE Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 takk jeg har fått mangen gode forslag tror kanskje jeg går for en | asus 40x 12x 28 | den får jeg på flexi-data da kan jeg hente den der jeg kommer ifra og slipper porto og slikt , skal visst være en god brenner... Lenke til kommentar
NicE Skrevet 28. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2002 48 istedenfor 28 Lenke til kommentar
shorin Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Det spiller veldig stor rolle.Fordi når Buffer Underrun Protection MÅ koble inn,forlenges brennetiden,og det kan være meget lenge ja :wink: Gå for 8mb buffer Jah...den kan forlenges med hele 5 sek...OMFG! Eller hva med 5minutt Lenke til kommentar
bidz Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 PlexWriter 48/24/48A Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 PlexWriter 48/24/48A Jupp enig i det valget koster vel noe over 800kr. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Plextor fungerer best som penis-forlenger! Andre brennere fungerer akkurat like godt til å brenne cder som Plextor. Tja... Dette stemmer ikke... Prøv med å brenn en sikkerhetskopi av PS2 spill eller andre "trøblete" media, så ser du fort hvorfor Plextor koster litt mer. Det er litt mer gjennomført under panseret på Plextorbrennerne enn de fleste andre. Dette er jo litt flisespikkeri, men det måtte bare ut. 4MB cache derimot er kjekt å ha.... Lenke til kommentar
shorin Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Plextor 16x brenn modellen var noe j**** bøff Kjøpte den for den fryktlige sum av kr.2200(med en gang den kom),og den klarte ikke brenne safedisk 2 engang(klarte ikke lese subchannel data fra data tracks=ikke dao96 kompatibel) Jeg sendte klage mail til plextor i nederland og de ville nesten ikke innrømme det,jeg vil si de prøvde å fortrenge det Så etter det har jeg snudd ryggen til plextor,men de nye er sikkert helt greie. Når det gjelder buffer-underrun beskyttelsen og lang brenne tid,var jeg øye vitne til no veldig rart.OPPSKRIFT: p2-400mhz,128mbram,nesten full HD,udma33?? Breiband nedlasting på fulle mugger i WINMX V 3.31(både up/down), filkopiering fra cd-rom til hd(en mp3 cd) Var hos en kamerat,han skulle brenne ca,350mb med Jackass til meg på en NEC 24X brenner(burnproof) Brukte over 15 minutt på 24x!! Nero viste hvor mange ganger burnproofen hadde koblet inn og det var enormt mye(tror det var over 150 ganger). Kan legge til at HD knitrett og spraket,og en stund kunne jeg sverget på det lukta svidd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå