NicE Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hei jeg skal kjøpe meg ny brenner jeg vil legge ut ca 500,- har dere noen forslag om hva som er bra ??? :wink: Lenke til kommentar
GNUfan Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 LG 40x12x40x 8mb buffer Deilig brenner, ikke noen feil så langt, brent 50-60 cder. Funker fint i både WinXP og RedHat 8(etter en kernel-compile da) KoNGe brenner Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 hei jeg skal kjøpe meg ny brenner jeg vil legge ut ca 500,- har dere noen forslag om hva som er bra ??? :wink: LiteOn 40X. Brenneren er kanskje den beste på markede og er rimelig, rask og kan "klokkes" til 48X med en firmware-oppdatering. Hw.no gav brenneren en 6'er noe som sier litt kanskje? Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 bare 500,- ?`?? det holder ikke... skal du ha brenner, gå for kongen, og det finnes bare EN. Det er Plextor men, skal du først kjøpe, kan man like gjerne kjøpe DVD brenner. feks Pioners siste skapning, brenner CD'er, DVD +/- R og RW og er gankse ok Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Test vinneren Asus 48*16*48 er jo et bra valg ;-) Mvh,Stian Lenke til kommentar
t542978 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 bare 500,- ?`?? det holder ikke... skal du ha brenner, gå for kongen, og det finnes bare EN. Det er Plextor men, skal du først kjøpe, kan man like gjerne kjøpe DVD brenner. feks Pioners siste skapning, brenner CD'er, DVD +/- R og RW og er gankse ok ---------------------------------------------------- Det er det verste tøvet jeg har hørt. Det er ingenting som tilsier at Plextor er bedre enn andre merker. Bare at den er langt dyrere. Plextor fungerer best som penis-forlenger! Andre brennere fungerer akkurat like godt til å brenne cder som Plextor. Det eneste man bør tenke på er at har man en treg pc er det lurt med mest mulig chache. 4mb bør holde, men du får dem med åtte oxo! Tips til han som skulle kjøpe brenner: Kjøp den billigste du! Om ikke lenge er DVD-brennerene sunket til en fornuftig pris. Da kan du oppgradere; samt at du ikke har kastet unødvendig mye penger ut av vinduet for en PLEXTOR! God Jul Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Test vinneren Asus 48*16*48 er jo et bra valg ;-) Mvh,Stian Hvilken test? Gi oss en url i steden for å slippe slike påstander som kan være falske Ikke at jeg tror den er det, men det kan være. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 bare 500,- ?`?? det holder ikke... skal du ha brenner, gå for kongen, og det finnes bare EN. Det er Plextor Plextor er kvalitet..men er kanskje litt overpriset i forhold til produketet det leverer. Det eneste man bør tenke på er at har man en treg pc er det lurt med mest mulig chache. 4mb bør holde, men du får dem med åtte oxo! Med dagens raske HDD så spiller det ikke så stor rolle om cachen er 2 eller 4. Med "Supports Buffer Underrun Protection" og andre slike beskyttelser så spiller ikke cach så spessielt mye inn. Lenke til kommentar
NicE Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 takk for hjelpen alle sammen Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 takk for hjelpen alle sammen Hva bestemte du deg for da? Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 LG er såvidt jeg vet "safedisc v2-kompatibel". Dvs at du kan bruke et BRA cdkopieringsprogam til å lage kopier av spill beskyttet av safedisc v2 (nero er helt håpløst på kopiering av spill), hvilket Plextor ikke gjør (noen eldre utgaver, hvis man ikke oppgraderer firmware). Det er mulig å få en brukbar kopi i en brenner som ikke takler å kopiere safedisc2-cder, men da må du bruke en "emulator" ala Daemon Tools (som har andre bruksområder også ), men her er det ikke snakk om en genuine kopi, og det kan vi ikke ha noe av ;-) Gå for LG! Har selv en gammel SONY CRX160E (12r, 8rw), men gidder ikke å bytte da brenneren fungerer upåklagelig (bortsett fra "problemet" som er beskrevet i denne posten) Lenke til kommentar
NicE Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 har fått en del forslag feks LG og asus men tror ikke det blir en dyr plextor ialefall kanskje det blr lateon eller hva det het Lenke til kommentar
rolvhol Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hva med den nye Pioneer DVD-brenner IDE DVR-A05, Lenke til kommentar
NicE Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 tror ikke du får pioner DVD brenner til ca 500,- ??? :o Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 tror ikke du får pioner DVD brenner til ca 500,- ??? :o Nei det har du retti, Men hva med å spare litt mere å kjøpe en dvd-brenner eller en plextor. Vil påstå at det er en av de beste brenneren du kan få kjøpt for penger i dag? Er kanskje ikke den raskeste, Men fy fann de er holdbare. Har ennå min eg som eg kjøpte 98/99 Lenke til kommentar
shorin Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 bare 500,- ?`?? det holder ikke... skal du ha brenner, gå for kongen, og det finnes bare EN. Det er Plextor Plextor er kvalitet..men er kanskje litt overpriset i forhold til produketet det leverer. Det eneste man bør tenke på er at har man en treg pc er det lurt med mest mulig chache. 4mb bør holde, men du får dem med åtte oxo! Med dagens raske HDD så spiller det ikke så stor rolle om cachen er 2 eller 4. Med "Supports Buffer Underrun Protection" og andre slike beskyttelser så spiller ikke cach så spessielt mye inn. Det spiller veldig stor rolle.Fordi når Buffer Underrun Protection MÅ koble inn,forlenges brennetiden,og det kan være meget lenge ja :wink: Gå for 8mb buffer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Det spiller veldig stor rolle.Fordi når Buffer Underrun Protection MÅ koble inn,forlenges brennetiden,og det kan være meget lenge ja :wink: Gå for 8mb buffer Jah...den kan forlenges med hele 5 sek...OMFG! Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Yamaha CRW-F1 med Disc T@2. Digg brenner, med mulighet for tatovering av cd-er. Lenke til kommentar
Lantador Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 har en LG 48x16x48x ikke noe problemer med den, kjempe bra brenner Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Det spiller veldig stor rolle.Fordi når Buffer Underrun Protection MÅ koble inn,forlenges brennetiden,og det kan være meget lenge ja :wink: Gå for 8mb buffer Jah...den kan forlenges med hele 5 sek...OMFG! Han har rett B|Real og det er somregel lenger en 5sek. Klarer du å brenne en cd uten buffer underrun så gå brenningen mye raskere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå