simon_gj Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hver gang jeg trykker enter uansett hvilket program, så skjer det ikke annet enn at "strømalternativer -> rediger planinnstillinger" åpnes. Det skal sies at jeg har vista (home premium) og bærbar maskin (HP tx 1000). På forhånd takk. Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvis ikke Enter tasten fungerer heller i dos eller utenfor windows så regner jeg med at tasten er deffekt.. Skjer det forresten det samme om du bruker den andre enteren på høyre side.? Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 den kan jo ikke være helt deffekt i og med at det faktisk skjer noe i det jeg trykker enter. jeg har bare en enter knapp. men jeg kan holde inn shift og enter i skriveprogrammer. det gir "ønsket effekt" Lenke til kommentar
S.M. Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 den kan jo ikke være helt deffekt i og med at det faktisk skjer noe i det jeg trykker enter. jeg har bare en enter knapp. men jeg kan holde inn shift og enter i skriveprogrammer. det gir "ønsket effekt" 8520040[/snapback] Tastaturet gir ut forsjellige summer eller verdier ut. Blir denne deffekt så kan den gi ut feil.. Kjekk tast som skulle forsvinne forresten Lenke til kommentar
simon_gj Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 den kan jo ikke være helt deffekt i og med at det faktisk skjer noe i det jeg trykker enter. jeg har bare en enter knapp. men jeg kan holde inn shift og enter i skriveprogrammer. det gir "ønsket effekt" 8520040[/snapback] Tastaturet gir ut forsjellige summer eller verdier ut. Blir denne deffekt så kan den gi ut feil.. Kjekk tast som skulle forsvinne forresten 8520100[/snapback] Steike heldig der ja, spesielt siden den er splitterny! 2 dager gammel. Men nå funker den etter to omstarter! Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå