E.T Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Heisann, jeg har laget en fisk for en side til en lokal møbelforhandler, de var ute etter en "gammeldags" brukervennlig side, hiv gjerne inn noen tips ettersom jeg føler jeg er blitt litt "blind" på designet. Hele banneren skal forresten skiftes ut. Dersom noen vil hjelpe meg med å lage den skal de få den nette sum av 87,- (resten av bankkontoen min) overført til sin konto. Logoen er dessverre noe bedrøvelig, men hvis noen kunne lagd den inn til noe som passer noenlunde til siden (Sammen med teksten "Molla møbel") hadde det blitt satt pris på. Logo: http://www.erlend.frac.dk/mollalogo.GIF De har også et slagord som lyder "- Din lokale møbelforhandler" Her her websiden: Molla Møbelforretning Her er hvordan den opprinnelig så ut: http://erlend.frac.dk/mollamoebel.JPG Takker for respons MVH Erlend Endret 2. mai 2007 av E.T Lenke til kommentar
eigan Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er DET logoen?! Ser ut som ett paint produkt av en 7 åring... Hjemmesiden var bedre. Men her er det rom for forbedringer. Den er veldig smal, gjør den helst litt større. Like ikke at du brukte like stor str på teksten ved produkter, kanskje reduser str på produktene, da er det mer leslig. Lenke til kommentar
ve_gard Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 HEhe... logoen var nok så som så ja Lenke til kommentar
E.T Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Beklager med logoen, problemet er at det er en gammel bedrift som har tradisjon og ta vare på. En stilig hjemmeside er ikke deres førsteprioritet, men hvis noen kunne tatt seg tid til å lage den om i vektor, skifte farge og få den til å passe på siden hadde det vert supert Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det bildet av siden, er det 100% av størrelsen? Da kan det bli litt lite. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 en template på den samme siden Jeg har foresten laget en "banner", gi gjerne kritikk på endringene Siden skal være vertikalt utvidbar, samt at jeg lager den en 80-100px større når jeg koder den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå