DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei, Jeg syntes at domenesøk-funksjonen fra webdeal er feilplassert. Det hender jeg bruker tabulator-tasten for å komme meg ned til "Legg til svar" funksjonen etter å ha skrevet et innlegg. Det hender mange ganger at jeg da havner nede på søkefunksjonen fra webdeal, noe jeg ikke klarer å registrere før jeg da allerede har trykket enter. Dette er veldig irriterende, fordi jeg da må skrive hele posten min på nytt. Mulighet for å få fikset dette på et vis? Flytte søkfunksjonen eller liknende? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Har ikke hatt problemet selv, men det synd at du tydeligvis har et problem med plasseringen. Nå ser jeg personlig ikke meningen med å ha den der i det hele tatt. Men er mulig at det er en form for "reklameinntekter". Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Det er svært så irriterende. Er det bare meg, eller har den blitt fjernet fra sin orginale posisjon? Isåfall. Tusen takk til den/de som fjernet/flyttet den. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 15. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2007 Stille.. veldig stille.. Hva med en JS alert? Som sier at du må fylle inn noe i feltet? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 25. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2007 Jeg har funnet en midlertidig løsning jeg bruker.. "ALT + S", akkurat som hotkey i Outlook for å sende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg