Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det noe spesielt med sentralen i Trondheim ettersom det tar en evighet før man får pakkene ? Smartpost-eske sendt fra vestlandet på fredagen er fortsatt ikke kommet frem. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tar alltid en ekstra dag på terminalen på Sluppen. Lenke til kommentar
ThorB Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 m'm det er også min observasjon. pakken er alltid 1 dag på sluppen. skal vist gå an å mase seg til å hente den på sluppen, men da kan du tru de blir sinte Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tok poste 1mnd akurat å levere skattekortet 4km unna skattekontoret xD så det kan ta litt tid av og til ja... Posten er posten... snegle er snegle.. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Husk at Posten sender skattekort til hustander til hele Norge da, Skatteetaten sender skattekortene til postkontoret, og det sendes til posthuset før det sendes til de ulike avdelingene. Og postbudet kan vel ikke ta med alle skattekortene og levere på en gang? Kan også hende at skattekontoret eller Posten har rotet bort skattekortet ditt xD Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det noe spesielt med sentralen i Trondheim ettersom det tar en evighet før man får pakkene ?Smartpost-eske sendt fra vestlandet på fredagen er fortsatt ikke kommet frem. 8519375[/snapback] Bare slapp helt av, ALLE postsentralene i norge er generelt sett treige. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Husk at Posten sender skattekort til hustander til hele Norge da, Skatteetaten sender skattekortene til postkontoret, og det sendes til posthuset før det sendes til de ulike avdelingene. Og postbudet kan vel ikke ta med alle skattekortene og levere på en gang? Kan også hende at skattekontoret eller Posten har rotet bort skattekortet ditt xD 8523140[/snapback] alle liker å ha noen å skylde på xD De har rota bort masse brev fra gjensidige også xD leste at noen hadde testa postens a-post brev. der hele 12 av de 600breva ble sporløst borte xD Så man har 2% sjanse på at brev merka med a-post bare blir borte... er d en sjanse man er vilig til å ta? Endret 2. mai 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Er det noe spesielt med sentralen i Trondheim ettersom det tar en evighet før man får pakkene ?Smartpost-eske sendt fra vestlandet på fredagen er fortsatt ikke kommet frem. 8519375[/snapback] Bare slapp helt av, ALLE postsentralene i norge er generelt sett treige. 8523610[/snapback] Vi er underbemannet spør du meg, akkurat nok folk til at det skal gå med et nødsskrik, men blir stort sett noen sendinger som vi rett og slett ikke rekker å få med daglig :/ Dessuten så avhenger alt av at ting kommer inn til tide, selv den minste forsinkelse kan få store konsekvenser. Hadde man bare hatt en ekstra person på jobb daglig så kunne mye vært unngått, men nei... Ja, jeg jobber i Posten. Selv om jeg er på brevavdelingen så vil jeg tro at Posten er Posten Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Torsdag, fortsatt ingen pakke. Forøvrig mottok jeg pakke på døren en dag etter den ble sendt med TNT fra sveits. Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Hvorfor ikke bare spørre sjefen om han kan bemanne en som kan jobbe 2 timer hver dag? Jeg jobber selv 2 timer hver dag i Posten, gærninger og retur går fort unna med 1 eller 2 personer ekstra. Da rekker postbudene også gjerne mer, og de slipper å stresse så mye. Sikkert mange ungdommer som er keen å jobbe i Posten, jeg blir selv bare 15 år. Endret 3. mai 2007 av Uylum2 Lenke til kommentar
mtw Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Smartpost (eller Norgespakke om du vil) er 3.prioritetspakke. Fremsendingstid inntil 5 dager. Virkedager eksl. lørdag/søndag og røde dager. http://ppf.posten.no/ppf/index.jsp <-- trykk fremsendingstider innland. Fra terminal til hentekontor er det lagt opp til at hentemelding og pakke foreligger neste dag. Forresten ,jeg skal ikke forsvare Posten for mye, men i mange tilfeller klager man over fremsendingstiden. Men sorry, man får det man (ok, avsender) betaler for. Posten har kjappere produkter. Ellers har man mange andre transportfirmaer (men prisene er sinnsyke for oss som skal sende småting, og ikke alle tar imot private) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå