Gå til innhold

Verdi; X2 4600, AN8 Ultra, 2*1024 HyperX, X1800XT

Anbefalte innlegg

Som det står over her; jeg skal selge dette, og vil gjerne ha en verdivurdering på det. Det er behandlet pent, cpu og brikkesett er kjølt med vann, og det står vifter mot HK.

Det er et 939-system, for de observante som så hvilket hovedkort det var snakk om.

Ram er Kingston HyperX som kjører på 2-3-2-6-1, PC3200. Den enebrikken er et år gammel, den andre er tre måneder gammel.

Skjermkortet er et HIS Excalibur X1800XT med en heldekkende AquaGFX vannblokk.

I tillegg blir systemet kjølt av en Zalman Reserator 1, med blokk til cpu og chipsett, da i tillegg til vannblokken.

Takk for svar :)

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Som det står over her; jeg skal selge dette, og vil gjerne ha en verdivurdering på det. Det er behandlet pent, cpu og brikkesett er kjølt med vann, og det står vifter mot HK.

Det er et 939-system, for de observante som så hvilket hovedkort det var snakk om.

Ram er Kingston HyperX som kjører på 2-3-2-6-1, PC3200.

Skjermkortet er et HIS Excalibur X1800XT med en heldekkende AquaGFX vannblokk.

I tillegg blir systemet kjølt av en Zalman Reserator 1, med blokk til cpu og chipsett, da i tillegg til vannblokken.

Takk for svar :)

8519072[/snapback]

Den rammen er jo fet da, koster 1600 ny (akkurat kjøpt den selv), burde lett få en del for den.

Min kjører 2.5-3-3-7 på 474 mHz.

Endret av TriNitroToluen
Lenke til kommentar

Da har jeg lagt det ut, uten skjermkort og vannkjøling. Jeg har satt pris til 2.500 som utgangspunkt for bud. Er det kurant?

Det virker som cpu, uten overraskelse, trekker mye bud. Allerede fire stykker som har meldt sin interesse med bunnlinja på 1000 kroner. Håper bare noen trenger et hovedkort, som sikkert blir den største utfordringen her..

Lenke til kommentar

Ikke rart det med tanke på socket og hastighet =)

Men den prisen virker bra, eneste er vel kanskje at jeg ville skrevet at det er uaktuelt å selge cpu alene. Jeg gjorde det på min gamle data, ettersom at veldig mange folk var interesserte i bare cpu f.eks. Og da fikk jeg solgt den fortere, og luka bort alle mailene med:

"HEi! Var på jakt etter en sånn CPU. Du kan jo selge den til meg, og selge de andre delene til noen andre? Du tjener jo mer penger på det!!"

husker jeg fikk utallige sånne.

Lenke til kommentar

Jeg fikk solgt cpu for 1200, og hovedkortet ser det ut som går for 500 nå. Da har jeg igjen ram-brikkene, som jeg tviler på at blir vanskelige å selge mtp hvor mange som heller oppgraderer et 939-system til 2gb ram heller enn å kjøpe nytt system. Men, det gikk fort i svingene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...