VikinGz Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen som vet om det fins sidebar til Ubuntu? Har litt lyst på... fant en på lista over programmer for ubuntu, men den var rett og slett stygg! Noen som vet av noen? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hva mener du med "sidebar" ? Om det er sidebaren til Vista du sikter til kan vel lignende funksjoner finnes ved bruk av f.eks Gdesklets (Gnome). Men disse legges da til skrivebordet, og ikke en egen sidebar. Jeg vet desverre ike om noe som ligner den av Vista, og ville brukt den om jeg gjorde, men kanskje noen andre har snublet over en. Endret 2. mai 2007 av Trynemjoel Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 En widget lignende som hadde vist grader, cpu bruk, minne, været e.l hadde vært kjekt, trenger ikke vista sidebar greie... men f.eks at d vises på bakgrunnen eller i den duren... Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 En widget lignende som hadde vist grader, cpu bruk, minne, været e.l hadde vært kjekt, trenger ikke vista sidebar greie... men f.eks at d vises på bakgrunnen eller i den duren... 8519272[/snapback] Høyreklikk på panelet/menylinjen øverst og velg "Add to panel.." S Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 En widget lignende som hadde vist grader, cpu bruk, minne, været e.l hadde vært kjekt, trenger ikke vista sidebar greie... men f.eks at d vises på bakgrunnen eller i den duren... 8519272[/snapback] Høyreklikk på panelet/menylinjen øverst og velg "Add to panel.." S 8519287[/snapback] så enkelt? Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Du kan jo ta en kikk på det - ikke rare greiene du kan få opp der. Men du kan jo legge en del launchere (shortcut på windowsk) der, som gjør det enkelt for deg å dra opp f.eks System Monitor. Du kan jo også innstallere gdesklets (via Synaptic). Kikk på nettet etter gdesklets (www.gdesklets.org), så kan du se hva den har å by på. Endret 2. mai 2007 av adder1972 Lenke til kommentar
rocknrolf77 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det finnes også flere gnome panel applets. Men alle er ikke installert fra før av av åpenbare grunner Lenke til kommentar
adder1972 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det finnes også flere gnome panel applets. Men alle er ikke installert fra før av av åpenbare grunner 8519440[/snapback] Jeg syntes ikke gDesklets funker så bra hos meg. Har prøvd noen, men det kræsjer ofte. Til daglig kjører jeg bare minimumsdesktop med svart bakgrunn, så det er ikke noe jeg bruker veldig mye. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Det finnes også flere gnome panel applets. Men alle er ikke installert fra før av av åpenbare grunner 8519440[/snapback] Jeg syntes ikke gDesklets funker så bra hos meg. Har prøvd noen, men det kræsjer ofte. Til daglig kjører jeg bare minimumsdesktop med svart bakgrunn, så det er ikke noe jeg bruker veldig mye. 8519533[/snapback] er det den grå baren d tro? den som ikke teksten passer helt med programmet Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg la til litt småtteri på linjen under og over... passa bedre enn ennda en linje, blir nesten ikke igjen noe av skjermen da Takker =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå