Lakus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Forbanna kverulant, du skjønte hva han mente. Desert Eagle kortes ofte til Deagle. 8498148[/snapback] Enig, og så lenge du er i ett spillforum får du venne deg til utrykkene der. *snap* Jeg fatter ikke hva Israelittene tenkte da de lagde den *snap* Min tur til å kverulere: det var israelerne som lagde den, ikke israelittene. En israelitt er en etterkommer av en av sønnene til den bibelske patriarken Jakob, en israeler derimot, er en som bor i Israel. Det der er det jeg kaller lavmåls-kverulering, akkurat som OP... du skjønner helt fint hva han mener, men du må bare. Men for og holde seg On Topic her... Deagle eller Desert Eagle? Hvem bryr seg? Hadde det vært i en tråd som handlet om våpen tror jeg de fleste hadde skjønt "Deagle" helt fint og ikke hatt noen problemer med det, og i Spill delen av forumet er Deagle "the preffered word"... Har noen problemer med det? Ja ok, men hvorfor tynge alle oss andre med dine små problemer som jeg tviler sterkt på at noen egentlig bryr seg om, de vil bare få deg til og innse at du er utrolig kverulant. Beklager hvis noen føler seg truffet eller noe, det er bare dte at jeg ikke har sett ett værre grunnlag for diskusjon på lenge. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Forbanna kverulant, du skjønte hva han mente. Desert Eagle kortes ofte til Deagle. 8498148[/snapback] Enig, og så lenge du er i ett spillforum får du venne deg til utrykkene der. *snap* Jeg fatter ikke hva Israelittene tenkte da de lagde den *snap* Min tur til å kverulere: det var israelerne som lagde den, ikke israelittene. En israelitt er en etterkommer av en av sønnene til den bibelske patriarken Jakob, en israeler derimot, er en som bor i Israel. Det der er det jeg kaller lavmåls-kverulering, akkurat som OP... du skjønner helt fint hva han mener, men du må bare. Men for og holde seg On Topic her... Deagle eller Desert Eagle? Hvem bryr seg? Hadde det vært i en tråd som handlet om våpen tror jeg de fleste hadde skjønt "Deagle" helt fint og ikke hatt noen problemer med det, og i Spill delen av forumet er Deagle "the preffered word"... Har noen problemer med det? Ja ok, men hvorfor tynge alle oss andre med dine små problemer som jeg tviler sterkt på at noen egentlig bryr seg om, de vil bare få deg til og innse at du er utrolig kverulant. Beklager hvis noen føler seg truffet eller noe, det er bare dte at jeg ikke har sett ett værre grunnlag for diskusjon på lenge. 8526616[/snapback] Men denne diskusjonen behøver du ikke ta opp igjen, siden vi ikke er på gamingdelen av forumet lengre. Her sier vi Desert Eagle Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Eller som en kompis sa tidligere: dessert eagle Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Forbanna kverulant, du skjønte hva han mente. Desert Eagle kortes ofte til Deagle. 8498148[/snapback] Enig, og så lenge du er i ett spillforum får du venne deg til utrykkene der. 8526616[/snapback] Så klart må man det. Uansett hvor mye emnet diskuteres så vil folk si Deagle om de føler det er enklere, eller kulere eller hva det nå måtte være. Jeg synes forøvrig det høres fullstendig mongo ut. Nei, da er det bedre å bare skrive DE i så fall. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Eller D.Eagle EDIT: Legger til et lite bilde for å piffe opp posten i en kjedelig tråd. Endret 16. mai 2007 av War Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Litt av en Gunner. Får nesten lyst til å ta opp litt skyting igjen. Hvor kan man prøve en slik? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 tror ikke det er så mange klubber som har den som utlåsvåpen da de blir slitt i stykker med en gang, der jeg skøyt før for mange år siden prøvde å ha de som utlånsvåpen men begge de kjøpte inn var hærpe før det hadde godt 6 måneder Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Så en kortvarig investering mao. Jeg savner semi og full automatic skyteøvelsene vi hadde i min tjenestetid. Finnes det klubber som tilbyr dette? Ta det evt. på PM. Endret 17. mai 2007 av Theo343 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 det er så godt som ingen privat persjoner som får lov til å eie full auto våpen. da må du enten bli politi eller bli med i HV O16, eventuelt joine the army, eller et privat livakt firma og dra ned til irak Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Vet at det ikke er lov å eie det selv ja Derfor jeg tenkte på om det var klubber som lot deg praktisere dette hos dem, men at våpnene leveres inn der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 fra hva jeg vet, så har ikke klubber noe mer lov til å ha automat våpen enn privat persjoner Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) Hadde vi vært i CS delen av forum så kunne jeg vært enig at Deagle hadde vært helt ok å si. Men det er vi ikke. Det blir nesten som å omtale Colt M4 bare som "Colt'en" i andre sammenhenger enn i snakk om CS, det blir bare dumt. Endret 17. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
War Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Tror samlere har lov til å ha automatvåpen som for eks valen , han hadde vel noen lovlige våpen. Har selv sivilt skutt med en "uzi" mac 9 men da var eieren livvakt og våpenet måtte han låse ut av et skap på politistasjonen hver gang han skulle på jobb. Høres litt strengt ut men på en vanlig våpensøknad er det er rubrikk for automatvåpen og er man med i en rifleklubb får man dette men i håndvåpen er det ytterst skjelden med tanke på at man kun får våpen man konkurrerer med og det ikke er noen klubber som har automatvåpengrener. Lenke til kommentar
Strider91 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Tror samlere har lov til å ha automatvåpen som for eks valen , han hadde vel noen lovlige våpen.Har selv sivilt skutt med en "uzi" mac 9 men da var eieren livvakt og våpenet måtte han låse ut av et skap på politistasjonen hver gang han skulle på jobb. Høres litt strengt ut men på en vanlig våpensøknad er det er rubrikk for automatvåpen og er man med i en rifleklubb får man dette men i håndvåpen er det ytterst skjelden med tanke på at man kun får våpen man konkurrerer med og det ikke er noen klubber som har automatvåpengrener. 8635307[/snapback] I DFS (det frivillige skyttervesen) finnast det ei klasse som heiter "Kl. AG3", men den er for det meste besatt av HV- folk og andre millitære. Uansett har ein lite praktisk nytte av automatvåpen, ettersom dei er forbudt til jakt, med mindre ein har umiddelbare planar om bankran, gisselaksjon eller lignande. Når det gjeld samlarar, kan ein få kjøpt plomberte våpen. Myndighetene vert straks litt mindre strenge når ein har helt litt flytande bly ned i løpet på våpenet du har tenkt å kjøpe. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Det som er litt morsomt med plomberte våpen er at de kan gjøre akkurat like stor nytte som et skarpt våpen, i bankran, gisselaksjon eller lignende Det er en god del skyttere som skyter godt i klassene som skyter kl.AG3, men de har som regelt tilknytning til HV eller lignende. Arrangerte stevne på lørdag og søndag nå som var, da var det flere gode skyttere som også skaut i klasse AG3. Så dette spesielt på stang og felthurtig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå