karamasov Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei. Jeg ønsker å oppgradere min IBM T-23. Den har for tiden 512 megabyte RAM, og jeg ønsker å kjøpe 512 til. Er det mulighet for oppgradering på denne datamaskinen? Hvor kan jeg isåfall få kjøpt brikkene? Takk. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ta en titt her: http://www.ec.kingston.com/ecom/configurat...&submit1=Search Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Takk for linken. Ser jammen ut som om de selger RAM til den gamle maskinen fortsatt. Noen som vet om norske forhandlere med disse produktene? Lenke til kommentar
Makky Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det ser ut som det er vanlig so-dim sdram brikker Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Det ser ut som det er vanlig so-dim sdram brikker 8525343[/snapback] Åja, nå fårstår jeg. Da kan jeg jo bare bestille med en gang. Da er saken løst, tråden kan stenges! Tusen takk! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg