amdorintel Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei, jeg har fått samme mail 4 ganger fra "AGLOCO service" Er det noen som vet hva dette er..det står: Tjen gode penger på å surfe på internett! AGLOCO kommer til å betale deg hver måned for din tid online. Du bruker internett helt vanlig. Det koster ingenting å delta i programmet - ingen oppgraderinger - ingen utlegg, altså null kroner. AGLOCO har en enkel Viewbar du kan laste ned. Denne registrerer din tid online. Viewbaren kan sammenlignes med en vanlig Google eller Yahoo Toolbar. Den store forskjellen er at AGLOCO betaler deg for å bruke den. AGLOCO kommer til å betale deg en viss prosentsats av tiden dine direkte og indirekte referenter bruker online. Å bli medlem i AGLOCO er helt uten risiko. Det finnes ingen former for spyware i Viewbaren, og du kommer aldri til å utsettes for noen som helst form for spam. AGLOCO sine regler for medlemmenes privatliv er høyt prioritert. ER dette bare noe fjåseri? Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har fått samme mail flere ganger selv.Jeg kommer ikke til og prøve det da jeg er skeptisk til alt av slike ting. Noen som vet om det funker? Lenke til kommentar
amdorintel Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Regna med at jeg ikke var aleine..lurer på og teste jeg da men... Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Mulig det stemmer, men hvordan tjener de penger på prosjektet sitt? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Mulig det stemmer, men hvordan tjener de penger på prosjektet sitt? 8518918[/snapback] Jeg tipper på (Helt urealistiske eksempeltall): De dytter inn reklamer i søkene og krever 2 kr per sekund de vises, du får 1 kr per sekund du bruker søkemoteren, de tjener 1 kr sekundet. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Fekk same mail no sjølv. Det som interesserer meg er at mailen kom på norsk til ei msn.com-adresse. Så kor i svarte granskauen kunne dei vete at denne mailadressa var norsk? I tillegg så ligger bildene i mailen på photobucket, ei seriøs internettbedrift bør kanskje ha nok båndbredde til å hoste sine eigne bilder. I tillegg er mailserveren nsc.no og det har gått via frisurf.no sine mailservere. nsc.no står registert på telenor (dermed er de ikkje så ulogisk at det har gått via frisurf sine servere også. Men kven i faen har sendt denne mailen i utgangspunktet er eg mest interessert i. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 husker det var mange av disse før i modem dagene , da var det jo litt realistisk og da , fikk så og så mye for og være online , og da var jo disse leverandøren garantert at noen så reklamen for det var vell ikke så mange som lastet ned og var online uten og være foran datan . men i dag virker det litt lett og "jukse" på dette , og da potensielt tjene noe på dette . Lenke til kommentar
ziper Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Mulig det stemmer, men hvordan tjener de penger på prosjektet sitt? 8518918[/snapback] hei jeg hentet litt info fra en blogg : AGLOCO tjener penger for medlemmene på mange forskjellige vis: Søk: Hver gang du bruker Viewbar for å gjøre et søk på internet, så mottar AGLOCO betaling fra søke motoren. (Google fks. betaler gjennomsnittlig $0.10 for hvert søk som går gjennom sin søke motor.) Reklame: Viewbar bringer selv frem annonser som er målrettet alt etter hvilke web sider som du er innom. Når du klikker på en annonse, så vil AGLOCO motta en provisjon, som igjen blir fordelt til medlemmene. Transaksjonsprovisjoner: Mange store forhandlere betaler provisjoner når du henviser betalende kunder til dem. AGLOCO innkasserer disse provisjonene, og fordeler det igjen på medlemmene. (Amazon fks. betaler ut 8.5% provisjon til web sider som bringer kunder til dem, og har i enkelte tilfeller inngått enda større prosentvise avtaler. Jo større medlemstall AGLOCO har, jo større provisjoner kan selskapet forhandle seg frem til.) Programvare Distribusjon: Et større antall programvare selskaper betaler web sider som en påskyndelse for at de skal laste ned nye programvare utgivelser (fks. Adobe Flash of Acrobat Reader), og prøve versoner av nye programmer. AGLOCO medlemmer vil ikke bare være først ute med å få ny programvare, de vil i tillegg få betalt for det. Tjeneste Distribusjon: Mange tjenesteleverandører på nettet vil se på AGLOCO's medlemsmasse som en kilde for nye aktive brukere av deres tjenester. (fks eBay, Skype og PayPal bl.a. betaler provisjoner til folk som igjen hjelper dem med å skaffe nye aktive brukere av deres tjenester.) Product Distribusjon: Når medlemmer går med på å bruke et produkt, slik som mobil telefoner, siste skrik av elektronikk, kontor utstyr, nye kredit kort og finanstjenester, så kan AGLOCO innkassere provisjoner. Noen selskaper tilbyr også spesialrabatter og kontantrabatter. hvis dere har lyst til og prøve det så registrer dere [Link fjernet av moderator], da gire dere meg referral. men hvis dere ikke har lyst til og gi meg så gå hit Endret 11. mai 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Vi godtar ikke referrer-linker her. Forumet skal ikke benyttes til verving i inntekts øyemed. En slik link er slettet. Det er forøvrig i strid ikke bare med båre retningslinjer, men også med AGLOCOs antispam policy: No spamming: AGLOCO™ strictly forbids spamming to get referrals. This means you can only tell people you know or who explicitly agree to receive your invitation to be referred. If you use spam to try to get referrals, your account will be terminated. For more information, see our Anti-Spam Policy Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå