Gjest vet_ikke Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Dette høres jo veldig bra ut nå! Pass på at kjøkkenet er godt vasket, om det blir til at dere lager noe. Uansett hva. Har en venninne med cøliaki (klarer aldri stave det der riktig har jeg en følelse av) og hun kan bli liggende langflat etter å ha fått i seg bare noen små brødsmuler... Du får ha lykke til! 8540802[/snapback] Er halveis utdanna kokk, så å vaske kjøkkenet er noe jeg gjør hele tia egentlig... liker det ikke skittent, for man vet aldri da utfallet av d man spiser Mora til kompisen til brodern har cøliaki(kan heller ikke stavemåten) så jeg vet hvordan de reagerer... bare liten anelse av gluten og vips er helvete i gang Men da skal jeg komme meg hjem fra arbeid, også må jeg innom å handle litt til på veien hjem.... så hjem og rydde unna noe klær Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 *klappe* Jeg tror dette kommer til å gå veldig bra! Nå må du bare huske å fortelle oss om hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 da har jeg fulgt henne ned til byen å =) vi så to filmer, men jeg turte ikke å sette meg i soffan sammen med henne Hu fortalte at hu var litt sjenert... så kunne være like greit egentlig =) Alt gikk så og si bra Maskina mi tryna i går natt så fikk ikke tak i filmen min så vi måtte finne en annen. Det endte opp med lange flate baller og the perfect storm =) Vi prate og vertfall jeg koste meg =) tror hu syns det var greit også =) Jeg fulgte henne ned til byen, vi snakka da litt i vertfall hehe... Jeg fikk så og si henne med på fest her neste helg viss det ikke dukka opp noe annet vell og merke sa hu da... men hu ville i vertfall treffe meg igjen Og hvorfor jeg ikke bruker brukeren min er egentlig ett mysterium.... Lenke til kommentar
Iril Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Det høres bra ut Men jeg syns det var dårlig at du ikke satt i sofaen med henne ass! Det må du love du gjør neste gang.. oki? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) da har jeg fulgt henne ned til byen å =)vi så to filmer, men jeg turte ikke å sette meg i soffan sammen med henne Hu fortalte at hu var litt sjenert... så kunne være like greit egentlig =) Alt gikk så og si bra Maskina mi tryna i går natt så fikk ikke tak i filmen min så vi måtte finne en annen. Det endte opp med lange flate baller og the perfect storm =) Vi prate og vertfall jeg koste meg =) tror hu syns det var greit også =) Jeg fulgte henne ned til byen, vi snakka da litt i vertfall hehe... Jeg fikk så og si henne med på fest her neste helg viss det ikke dukka opp noe annet vell og merke sa hu da... men hu ville i vertfall treffe meg igjen Og hvorfor jeg ikke bruker brukeren min er egentlig ett mysterium.... 8545362[/snapback] Hun i sofaen og du i en stol? Du skulle satt deg i sofaen, trenger ikke være på fanget hennes. Siden dere begge trivdes så vet du nå at hun liker deg, så neste gang må du ta skrittet fram. Hun sa at hun var sjenert, da kommer ikke hun til å gjøre det, men noen må! Lykke til! Endret 5. mai 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 har en liten og trang soffa da sa hadde kommet helt opp i fange henes for a si det sann... jeg er litt besjeden av meg, men skal ta skritte fremover, hu ville se film igjen sammen med meg ogsa... sa skal hore med henne om hu blir med pa kino eller noe om hu ikke har noe a gjrore i marra Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Godt jobbet! Husk at det er bare å hoppe i det, du vet at hun liker deg! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Uansett, skrekkfilm er jo fint i kombinasjon med en ikke altfor stor sofa, da kommer'a nok krypende bort i armkroken ellerno om det blir skummelt. 8519828[/snapback] Tro meg, det er gutten som vet hva han snakker om hehe.. spaghetti? men før hun kommer så må du sørge for å pusse tenner, dusje og "style" deg litt da.. lykke til! 8519855[/snapback] Spagetti er altid bra Kan liksom ikke slå feil.. Gjør en innsats med deg selv, tenk på hvilke klær du har på deg osv 8519959[/snapback] en "mot i brøstet" sesong? m\ den der episoden der nils starter telefontjenester med tarotkorttjeneste\legetjeneste\sextelefon? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 har en liten og trang soffa da sa hadde kommet helt opp i fange henes for a si det sann... jeg er litt besjeden av meg, men skal ta skritte fremover, hu ville se film igjen sammen med meg ogsa... sa skal hore med henne om hu blir med pa kino eller noe om hu ikke har noe a gjrore i marra 8545594[/snapback] som tidligre sagt så husk på å "nappe" "legenden" før hu kommer.. da er det mindre sjanse for at den skal "skotte" oppover Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 som tidligre sagt så husk på å "nappe" "legenden" før hu kommer.. da er det mindre sjanse for at den skal "skotte" oppover8555602[/snapback] Alltid digg å ha besøk, så ligger man med jenta i fanget, så får man skikkelig ratatatatatata... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 som tidligre sagt så husk på å "nappe" "legenden" før hu kommer.. da er det mindre sjanse for at den skal "skotte" oppover8555602[/snapback] Alltid digg å ha besøk, så ligger man med jenta i fanget, så får man skikkelig ratatatatatata... 8555612[/snapback] den biten går under navnet "Flaut" Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ikke om det er dama di.. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Ikke om det er dama di.. 8555671[/snapback] det er nok annerleds på 1st date hvor begge er nervøse(hvis dette da hadde skjed) men hva er statusen? halvforelska? trådstarter!! svare? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 1st date og hun ligget på fanget allerede? da vil jeg si bra jobba! Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 er ikke sikkert hu lå i fanget da, men kan hende hu for eksempel snubla i en uidentifisert stiv gjenstand når hu reiser seg fra sofaen for å gå på do eller lignende.. er utrolig vanskelig å gjemme den når den blir stiv, vetu Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er det som er så digg med å være jente Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er det som er så digg med å være jente 8557593[/snapback] ehh, hva da ? Mensen eller å sprette ut unger ? Jeg for min del klarer meg som gutt. Jeg vet ikke jeg , jeg hadde tenkt til å treffe jenta denne uka, men ser ut til at hun er opptatt, iallefall svarer hun ikke. Lurte også på om jeg skulle jobbe denne uka, noe jeg skal, så hun vil antagelig ta det te helgen.. Æsj .. Jeg gleder meg til hun får ny mobil. jeg skal til og med teste meg for klamydia ( Jeg og en kompis ) bare for hennes skyld.. Gruer meg ;P Lenke til kommentar
Hulahulafun Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Det er det som er så digg med å være jente 8557593[/snapback] ehh, hva da ? Mensen eller å sprette ut unger ? Jeg for min del klarer meg som gutt. 8557630[/snapback] Vi har ingen ting som røper oss om vi blir interesserte Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 jeg skal til og med teste meg for klamydia ( Jeg og en kompis ) bare for hennes skyld.. Gruer meg ;P 8557630[/snapback] Trekant altså... Way to go Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå