Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Inviterte dame hjem, hva må jeg huske på?

Gjest vet_ikke

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest vet_ikke
Alle kompisene mine som jeg kjenner har bytta på damer enn haug med ganger sia 12-13 år alderen.... 

heller kvalitet enn kvanitet.

8526363[/snapback]

Fikk avslag fra ei en gang, hu mente jeg var for søt og snill, og at jeg var for bra for henne, hu kom bare til å såre meg etc...

hmm :ermm:

Lenke til kommentar
Fikk avslag fra ei en gang, hu mente jeg var for søt og snill, og at jeg var for bra for henne, hu kom bare til å såre meg etc...

hmm

been there done that too.

hadde du vært en drittsekk hadde hun sikkert kommet løpend emed en gang...

Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke

hmm

8526393[/snapback]

hmm.. ja da hadde jeg sikkert hatt dame å :ermm:

Men er ingen drittsekk og får heller ikke til å være en :roll:

Greit å vite at flere har opplevd det... syns d var litt flaut da gitt :blush:

Lenke til kommentar
Alle kompisene mine som jeg kjenner har bytta på damer enn haug med ganger sia 12-13 år alderen.... 

8526363[/snapback]

8526380[/snapback]

Ikke for å motarbeidet dere her, men det er ofte slik at jentene bruker denne unnskyldningen selv om de mener at de selv er for god for gutten...

Utrolig frekt og kjipt gjort... Om noen slår opp meg meg, så la meg iallefall få høre grunnen... Livet blir ikke noe bedre selv om man tror man var for god for henne...

Lenke til kommentar

hmm

8526393[/snapback]

øy, faen den har jeg å fått !

Helt riktig som du sier , hadde jeg/den/ dere vært et rasshøl hadde hun kommet

Lenke til kommentar

8526363[/snapback]

8526380[/snapback]

Ja, hva i all verden er dette for noe?! Dama dumpa meg på grunnlag av det... :ermm:

Lenke til kommentar

8526363[/snapback]

8526380[/snapback]

Ja, hva i all verden er dette for noe?! Dama dumpa meg på grunnlag av det... :ermm:

8529677[/snapback]

Simpel måte å gjør det slutt på uten å bli uvenner eller bare sleppe å grunnlegge hvorfor hu gjør det slutt? :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke

Mange merklige damer der ute :p hehe...

Men tilbake til topic... har begynt å rydde noe kraftig hjemme, funnet den haugen med skrap som skal kastes i morgen tidlig :cool:

Det med å vaske opp vær dag er jeg litt slapp på, men har ikke akurat så mye damer på besøk, har sjeldent besøk i det hele tatt...

Men er det andre ting man må passe på?

Har fylt opp fruktskåla mi med druer, epler og kiwi ;P greit å se sunn ut å =) ikke at jeg ikke er d da... elsker frukt og grønt :love:

også fylt opp litt i kjøleskapet... kan vell være greit at hu ser noen annet enn to hyller med øl, en ostbit og ett litt eldre brød :p

Bruker ikke å handle mere enn det jeg trenger... har kasta mye etter jeg flytta for meg selv...

Tenkte å rydde litt i det ene skapet mitt også... ligger fult av snop fra jul og påske der... samt noen potetgull poser med støv på :p så ofte spiser jeg det...

Er det lurt å kjøpe noe gluten fri mat? kan jo være kjekt å ha i tilfelle... riskaker med leverpostei :love:

Lenke til kommentar
Mange merklige damer der ute :p hehe...

Men tilbake til topic... har begynt å rydde noe kraftig hjemme, funnet den haugen med skrap som skal kastes i morgen tidlig  :cool:

Det med å vaske opp vær dag er jeg litt slapp på, men har ikke akurat så mye damer på besøk, har sjeldent besøk i det hele tatt...

Men er det andre ting man må passe på?

Har fylt opp fruktskåla mi med druer, epler og kiwi ;P greit å se sunn ut å =) ikke at jeg ikke er d da... elsker frukt og grønt  :love:

også fylt opp litt i kjøleskapet... kan vell være greit at hu ser noen annet enn to hyller med øl, en ostbit og ett litt eldre brød :p

Bruker ikke å handle mere enn det jeg trenger... har kasta mye etter jeg flytta for meg selv...

Tenkte å rydde litt i det ene skapet mitt også... ligger fult av snop fra jul og påske der... samt noen potetgull poser med støv på :p så ofte spiser jeg det...

Er det lurt å kjøpe noe gluten fri mat? kan jo være kjekt å ha i tilfelle... riskaker med leverpostei  :love:

8535109[/snapback]

Det begynner å høres bra ut :)

Flott at du har fylt opp kjøleskapet :thumbup: Det er ekstrapoeng!

Og frukten er heller ingen dum ide :)

Vet ikke om du skal kjøpe noe glutenfritt. Det kan du sikkert gjøre neste gang hun kommer. :yes:

Hun ville jo ikke at du skulle lage noe til henne, og hvis du har frukt osv kan du jo mekke en fruktsalat hvis dere har lyst på noe :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke
Vel ser ut som om du begynner å få god orden på ting nå ja.

Gjenstår vel bare å si lykke til :)

8535382[/snapback]

tror da det :)

Takktakk, skal få høre hvordan det gikk :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke
Hva med å dra en klassisk en? Hvis hun takker nei til frukt; Spør om hun vil gå rett på desserten!  :tease:  :nei:

8536903[/snapback]

Dust :p

hu kommer gående hit, så sa jeg kunne følge henne hjem i vertfall, hu viste ikke helt når hu fikk til å komme så skulle slippe å møte henne i vertfall, så det kan hende det blir 2-3 filmer i morgen å :dribble: + turen hjem :cool:

kanskje det blir noe mere å :innocent:

Man skal aldri si aldri... gleder meg til i morgen :yes:

Lenke til kommentar
Hva med å dra en klassisk en? Hvis hun takker nei til frukt; Spør om hun vil gå rett på desserten!  :tease:   :nei:

8536903[/snapback]

Dust :p

hu kommer gående hit, så sa jeg kunne følge henne hjem i vertfall, hu viste ikke helt når hu fikk til å komme så skulle slippe å møte henne i vertfall, så det kan hende det blir 2-3 filmer i morgen å :dribble: + turen hjem :cool:

kanskje det blir noe mere å :innocent:

Man skal aldri si aldri... gleder meg til i morgen :yes:

8539238[/snapback]

lykke til! kanskje du får deg noe..

Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke
Legg fra deg tanken om å ha sex. Den tanken skal hun komme med. Hun merker om du bare er ute etter sex.

8540287[/snapback]

Er no det siste jeg tenker på da, det jeg tenkte på mere var kanskje en klem, kyss, eller bare ein date til =)

:love:

Lenke til kommentar

Dette høres jo veldig bra ut nå! ;)

Pass på at kjøkkenet er godt vasket, om det blir til at dere lager noe. Uansett hva. Har en venninne med cøliaki (klarer aldri stave det der riktig har jeg en følelse av) og hun kan bli liggende langflat etter å ha fått i seg bare noen små brødsmuler...

Du får ha lykke til! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...