Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sørg for at hun "tilfeldigvis" ser denne tråden Da ser hu hva du føler osv, og du slipper den praten med det første det blir ikke første gang det skjer i så fall 8522505[/snapback] hva sikter du til ilpostino? 8524119[/snapback] Er vel det at noen linker til en eller annen tråd på forumet for å løsne praten... Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sørg for at hun "tilfeldigvis" ser denne tråden Da ser hu hva du føler osv, og du slipper den praten med det første det blir ikke første gang det skjer i så fall 8522505[/snapback] hva sikter du til ilpostino? 8524119[/snapback] tror det er felere som har vært i min sitvasjon også har "lurt" dama til å se her inne... Men tror ikke jeg skal gjøre det nå i allefall... får nesten vente til etter lørdag (kanskje søndag viss det klaffer veldig bra ) hehe... selv om jeg aldri har troen på at d skjer... satt å snakka med henne i dag... spurte om hu likte salat og kylling (sånn tilfeldig) hu sa ja, men jeg fikk ikke lage noe til hu på lørdag ehm... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 tror det er felere som har vært i min sitvasjon også har "lurt" dama til å se her inne...Men tror ikke jeg skal gjøre det nå i allefall... får nesten vente til etter lørdag (kanskje søndag viss det klaffer veldig bra ) hehe... selv om jeg aldri har troen på at d skjer... satt å snakka med henne i dag... spurte om hu likte salat og kylling (sånn tilfeldig) hu sa ja, men jeg fikk ikke lage noe til hu på lørdag ehm... 8524474[/snapback] Kanskje hun vil stå for middagen OG desserten da... If you know what I mean... Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 tror det er felere som har vært i min sitvasjon også har "lurt" dama til å se her inne...Men tror ikke jeg skal gjøre det nå i allefall... får nesten vente til etter lørdag (kanskje søndag viss det klaffer veldig bra ) hehe... selv om jeg aldri har troen på at d skjer... satt å snakka med henne i dag... spurte om hu likte salat og kylling (sånn tilfeldig) hu sa ja, men jeg fikk ikke lage noe til hu på lørdag ehm... 8524474[/snapback] Kanskje hun vil stå for middagen OG desserten da... If you know what I mean... 8524516[/snapback] hehe... kanskje hu bare vill ha dessert Tror ikke det.. Men jeg spurte om hu ble sur om jeg lagde noe.... så sa hu bare ja, hehe Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 hva sikter du til ilpostino? jeg tenkte på denne tråden hvor hun trådstarter etterhvert leser deler av tråden og svarer på den. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen jenter (ikke alle) ser på prislappen på klærne før de velger om de er fine eller ikke. Det er disse man må styre unna om man ikke vil ruinere seg selv. 8522515[/snapback] Det er jeg fullstendig klar over (bor i Bergens største snobbestrøk, så tro meg det vet jeg). Men det er fremdeles fult mulig å se bra ut, uten å ruinere seg selv. De fleste jenter setter pris på at man har brukt mer en 1 min på å velge ut klærene Det viser at man bryr seg om hvordan man ser ut ovenfor henne.. Lenke til kommentar
nets Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen nevner lys her, har hørt det finnes aromatiske lys - kansje det hadde vert en ide? - På slike freakshops (unskyld utrykket ) så er det forskjellige lys, basert på hvilken stemning man ønsker å komme i tror jeg. Bare ikke du lar det bli for obvious. Evt. røkelse , det er uberdigg til vanlig bruk også! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå tror jeg ikke trådstarteren er over 30 år, så røkelse, aromatiske lys, dempet lys osv. kan vel bli litt i meste laget? Ikke sett stempelet "desperat" i pannen din. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Nå tror jeg ikke trådstarteren er over 30 år, så røkelse, aromatiske lys, dempet lys osv. kan vel bli litt i meste laget? Ikke sett stempelet "desperat" i pannen din. 8525518[/snapback] Dempet belysning og telys er ikke et tegn på at man er desperat, og er langt i fra i det meste laget. Røkelse og aromatiske lys kan bli litt over kanten. Hvertfall første gang. Men det andre viser bare at man faktisk kan tenke.. og dempet belysning er best å se film i uansett Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Skulle jeg lagd en romantisk aften for kjæresten min så hadde jeg jeg brukt røkelse, armoatiske lys, dempet lys, telys og resten av det romantiske man kan gjøre. Jeg ville derimot ikke gjort noe slikt på første date. Å dempe lyset (hvorfor ikke slå det av?) når man ser på film er greit, men ikke ellers. Hvis han skal bli kjemperomantisk på den første daten så blir det bare dumt, uansett alder. Lenke til kommentar
nets Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hehe da så, var bare et tips. Har aldri hatt en slik date selv, men var vertfall et forslag til senere dater da hvis du har lyst å dra det litt lenger Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg ville heller ikke ha dratt det så langt på senere dater heller. Jeg ville ventet til vi ble sammen, og har vært sammen en stund. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Å dempe lyset (hvorfor ikke slå det av?) når man ser på film er greit, men ikke ellers. Hvis han skal bli kjemperomantisk på den første daten så blir det bare dumt, uansett alder. 8525530[/snapback] Mitt forslag var å slå det av, og ha telys på sånn at de så chipsen.. Så jeg har aldri tenk på å dimme ned lyset.. Og det har aldri vært snakk om at han skal være kjempe romantisk egentlig.. Jeg kom med forslaget om av med lys siden de skulle se film, og telys siden de må se noe, og siden de fleste jenter liker telys og andre levende lys Trenger ikke være noe kjempe romantisk steming fordi om.. Bare koselig Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 hva sikter du til ilpostino? jeg tenkte på denne tråden hvor hun trådstarter etterhvert leser deler av tråden og svarer på den. 8524603[/snapback] ja den har jeg blant annet vært aktiv i Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen jenter (ikke alle) ser på prislappen på klærne før de velger om de er fine eller ikke. Det er disse man må styre unna om man ikke vil ruinere seg selv. 8522515[/snapback] Det er jeg fullstendig klar over (bor i Bergens største snobbestrøk, så tro meg det vet jeg). Men det er fremdeles fult mulig å se bra ut, uten å ruinere seg selv. De fleste jenter setter pris på at man har brukt mer en 1 min på å velge ut klærene Det viser at man bryr seg om hvordan man ser ut ovenfor henne.. 8525334[/snapback] hmm... tja, syns ikke d er noe morro å handle i butikken jeg, alltid fult, mennesker som stresser, lange køer etc. Og slik er det alltid når man jobber man-fredag 8-15:30 for etter den tid og lørdager er butikkene overfylte til de stenger... Så jeg er ikke den som bruker lengst tid akurat... men kjøper ikke hva som helst, tenker litt, prøver etc... hater butikker man aldri får hjelp Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Noen nevner lys her, har hørt det finnes aromatiske lys - kansje det hadde vert en ide? - På slike freakshops (unskyld utrykket ) så er det forskjellige lys, basert på hvilken stemning man ønsker å komme i tror jeg. Bare ikke du lar det bli for obvious. Evt. røkelse , det er uberdigg til vanlig bruk også! 8525341[/snapback] Jeg har er ikke glad i sånn kjempe lukte lys... syns d er litt småkvalmende... Men bruker ofte slike tlys med vanilje lukt til vanlig Nå tror jeg ikke trådstarteren er over 30 år, så røkelse, aromatiske lys, dempet lys osv. kan vel bli litt i meste laget? Ikke sett stempelet "desperat" i pannen din. 8525518[/snapback] ehm... er 19 Å dempe lyset (hvorfor ikke slå det av?) når man ser på film er greit, men ikke ellers. Hvis han skal bli kjemperomantisk på den første daten så blir det bare dumt, uansett alder. 8525530[/snapback] Mitt forslag var å slå det av, og ha telys på sånn at de så chipsen.. Så jeg har aldri tenk på å dimme ned lyset.. Og det har aldri vært snakk om at han skal være kjempe romantisk egentlig.. Jeg kom med forslaget om av med lys siden de skulle se film, og telys siden de må se noe, og siden de fleste jenter liker telys og andre levende lys Trenger ikke være noe kjempe romantisk steming fordi om.. Bare koselig 8525548[/snapback] Sånn romantiske greier får vente... skal bare se en film, bli bedre kjent etc. Men jeg bruker å tenne lys til vanlig, og det er alltid greit å ha når man ser film... hater å ikke se noe i det hele tatt... Vill jo se henne å Og beklager at jeg ikke er så rask til å svare men du sjønner, 4 om natta... da sover jeg Lenke til kommentar
Iril Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Og beklager at jeg ikke er så rask til å svare men du sjønner, 4 om natta... da sover jeg 8525815[/snapback] Hehe.. det er helt forståelig.. Det er bare "oss" eller en god del av oss hvertfall som finner på å være våken da Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Og beklager at jeg ikke er så rask til å svare men du sjønner, 4 om natta... da sover jeg 8525815[/snapback] Hehe.. det er helt forståelig.. Det er bare "oss" eller en god del av oss hvertfall som finner på å være våken da 8525975[/snapback] Bra noen sover for andre Men gleder meg kjempe til Lørdag Håper hu hadde vært dama for meg For uten noe mere enn 1mnd forhold tidligere så har jeg vært mye alene.... Har kun kyssa ei tidligere og d var hu jeg var sammen med i 1mnd... så savner noen virkelig... bare til å kose med... holde rundt, være glad i Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 så savner noen virkelig... bare til å kose med... holde rundt, være glad i Hvem vil vel ikke ha det Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 så savner noen virkelig... bare til å kose med... holde rundt, være glad i Hvem vil vel ikke ha det 8526241[/snapback] Skulle ønske jeg hadde d litt oftere... ble liksom ikke så mange ganger med x'n hu bode ett godt stykke unna, så tror jeg så henne i 8 dager eller nå... Verken før eller etter har jeg hatt dame... Alle kompisene mine som jeg kjenner har bytta på damer enn haug med ganger sia 12-13 år alderen.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå