Crex Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 kanskje vi skulle montert opp et webkamera hos trådstarter og gitt han en øreplugg slik at han kunne fått råd underveis...? 8520066[/snapback] Vi kan jo komme til han på lørdagen å la ham gjennomgå en slik "homsepatruljendag", bare med vår egen streite vri. Så tar Iril seg av matlagingen, og så ser vi daten på en svær plasma widescreen etterpå... Jeg vil dekorere rommet 8520119[/snapback] Det hadde vært genialt! men får se hva trådstarter mener Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kan jeg heller få ansvaret får klærene hans? 8520140[/snapback] Vil du ikke lage mat? Tacos! Lenke til kommentar
Iril Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kan jeg heller få ansvaret får klærene hans? 8520140[/snapback] Vil du ikke lage mat? Tacos! 8520217[/snapback] Jeg er nok bedre på klær og hår Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Vi kan jo komme til han på lørdagen å la ham gjennomgå en slik "homsepatruljendag", bare med vår egen streite vri. Så tar Iril seg av matlagingen, og så ser vi daten på en svær plasma widescreen etterpå... vi kunne lage en egen video-blog og kalle det Nerdepatruljen istedenfor :!: 8520151[/snapback] Så kunne du skaffet oss "status" på diskusjon.no som "Nerdepatrulje" istedefor det kjedelige "brukermoderator" merket. Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 kanskje vi skulle montert opp et webkamera hos trådstarter og gitt han en øreplugg slik at han kunne fått råd underveis...? 8520066[/snapback] Vi kan jo komme til han på lørdagen å la ham gjennomgå en slik "homsepatruljendag", bare med vår egen streite vri. Så tar Iril seg av matlagingen, og så ser vi daten på en svær plasma widescreen etterpå... Jeg vil dekorere rommet 8520119[/snapback] Det hadde vært genialt! men får se hva trådstarter mener 8520201[/snapback] hehe uff å uff, håper da ikke jeg er så håpløs at vi må gjøre d sånn... hehe... Er redd for at mange måtte ha reist veldig langt for å gjort det også Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kan jeg heller få ansvaret får klærene hans? 8520140[/snapback] Vil du ikke lage mat? Tacos! 8520217[/snapback] Jeg er nok bedre på klær og hår 8520229[/snapback] dame ordne med klær til meg.... Hmm... det hadde blitt flaut... har veldig lett for å tenne ehhmm.. ja.. Men er ikke verdens største motefrik i allefall... bruker ikke store slumpen på klær nei Har lyst til å gjøre det, men er langt fra rik... dyrt å bo for seg selv og være lærling Noen som vet av andre tips? Tenkte å kjøpe meg en god parfyme, er tom Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen som vet av andre tips?Tenkte å kjøpe meg en god parfyme, er tom Noen anbefalinger? 8520871[/snapback] Bruk en sjampoo som lukter digg. Lenke til kommentar
yuo are smart Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Anbefaler Boss Bottled. Lukter veldig godt, har fådd mange hyggelige bemerkninger for den Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hugo Energise er god Koster ikke mye heller, da broren min kjøpte den ^^ Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 dame ordne med klær til meg.... Hmm... det hadde blitt flaut... har veldig lett for å tenne ehhmm.. ja.. Men er ikke verdens største motefrik i allefall... bruker ikke store slumpen på klær nei Har lyst til å gjøre det, men er langt fra rik... dyrt å bo for seg selv og være lærling 8520531[/snapback] Bruker ikke mye penger på klær jeg heller, men det blir da kar av oss allikevell. Jeg har merket det at mange pene jenter driter i klærne, for mange som går i dyre klær er drittsekker. Lenke til kommentar
Crex Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 dame ordne med klær til meg.... Hmm... det hadde blitt flaut... har veldig lett for å tenne ehhmm.. ja.. Men er ikke verdens største motefrik i allefall... bruker ikke store slumpen på klær nei Har lyst til å gjøre det, men er langt fra rik... dyrt å bo for seg selv og være lærling 8520531[/snapback] Bruker ikke mye penger på klær jeg heller, men det blir da kar av oss allikevell. Jeg har merket det at mange pene jenter driter i klærne, for mange som går i dyre klær er drittsekker. 8520902[/snapback] helt enig. men man må ikke slenge alle i samme bås Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har merket det at mange pene jenter driter i klærne, for mange som går i dyre klær er drittsekker. 8520902[/snapback] Jeg tror det handler om å ha en stil. Helst personlig. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har merket det at mange pene jenter driter i klærne, for mange som går i dyre klær er drittsekker. 8520902[/snapback] Det er vel få som driter i klær, men driter i merker kan jeg gå med på... Det er fult mulig å se ordentlig ut, uten å bruke en formue på klær! Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Uansett, skrekkfilm er jo fint i kombinasjon med en ikke altfor stor sofa, da kommer'a nok krypende bort i armkroken ellerno om det blir skummelt. 8519828[/snapback] Tro meg, det er gutten som vet hva han snakker om hehe.. spaghetti? men før hun kommer så må du sørge for å pusse tenner, dusje og "style" deg litt da.. lykke til! 8519855[/snapback] Spagetti er altid bra Kan liksom ikke slå feil.. Gjør en innsats med deg selv, tenk på hvilke klær du har på deg osv 8519959[/snapback] hvis du er dritstressa før hu kommer så sørg for en halvtime og en skikkelig ronk det hjelper sykt mot stress.. trust me! \Daniel Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 hehe... du mener d Greier meg fint uten å jeg da... sjeldent at jeg blir stressa... mere sjenert og nervøs Det er bare å komme med flere tips også =) lenge til lørdag... Og jeg kan si at live video stream blir det ikke noe av xD Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sørg for at hun "tilfeldigvis" ser denne tråden Da ser hu hva du føler osv, og du slipper den praten med det første Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sørg for at hun "tilfeldigvis" ser denne tråden Da ser hu hva du føler osv, og du slipper den praten med det første det blir ikke første gang det skjer i så fall Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har merket det at mange pene jenter driter i klærne, for mange som går i dyre klær er drittsekker. 8520902[/snapback] Det er vel få som driter i klær, men driter i merker kan jeg gå med på... Det er fult mulig å se ordentlig ut, uten å bruke en formue på klær! 8521478[/snapback] Noen jenter (ikke alle) ser på prislappen på klærne før de velger om de er fine eller ikke. Det er disse man må styre unna om man ikke vil ruinere seg selv. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 hehe... du mener d Greier meg fint uten å jeg da... sjeldent at jeg blir stressa... mere sjenert og nervøs Det er bare å komme med flere tips også =) lenge til lørdag... Og jeg kan si at live video stream blir det ikke noe av xD 8522274[/snapback] jeg mente det seriøst. men nervøsiteten kan vel hjelpe med en ronk også..? noen som kan teste for trådstarter? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Sørg for at hun "tilfeldigvis" ser denne tråden Da ser hu hva du føler osv, og du slipper den praten med det første det blir ikke første gang det skjer i så fall 8522505[/snapback] hva sikter du til ilpostino? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå