Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Inviterte dame hjem, hva må jeg huske på?

Gjest vet_ikke

Anbefalte innlegg

Uansett, skrekkfilm er jo fint i kombinasjon med en ikke altfor stor sofa, da kommer'a nok krypende bort i armkroken ellerno om det blir skummelt.

8519828[/snapback]

Tro meg, det er gutten som vet hva han snakker om :p hehe.. :love:

spaghetti?

men før hun kommer så må du sørge for å pusse tenner, dusje og "style" deg litt da..

lykke til!

8519855[/snapback]

Spagetti er altid bra :) Kan liksom ikke slå feil..

Gjør en innsats med deg selv, tenk på hvilke klær du har på deg osv :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest vet_ikke
Eller en komifilm er noe alle liker ;)

8519952[/snapback]

Hu snakka til at hu hadde litt lyst til å se happy feet :)

Lenke til kommentar

Om hun har sagt du skal bestemme - så skaff 2 filmer. En action/skummel, og en komedie/chickflick.

Så lar du damen selv velge da hun kommer.

Telys er forøvrig et must å kjøpe inn, dempet belysning + telys + god mat og film = koselig for de fleste jenter :).

EDIT: Ser hun har tatt en typisk jente-variant med "du bestemmer" og så nevner senere at hun kunne tenke seg happy feet.

MAO: VELG HAPPY FEET ELLER DØ! :p

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke
Uansett, skrekkfilm er jo fint i kombinasjon med en ikke altfor stor sofa, da kommer'a nok krypende bort i armkroken ellerno om det blir skummelt.

8519828[/snapback]

Tro meg, det er gutten som vet hva han snakker om :p hehe.. :love:

spaghetti?

men før hun kommer så må du sørge for å pusse tenner, dusje og "style" deg litt da..

lykke til!

8519855[/snapback]

Spagetti er altid bra :) Kan liksom ikke slå feil..

Gjør en innsats med deg selv, tenk på hvilke klær du har på deg osv :)

8519959[/snapback]

hu har cøljaki... kan hu spise det da?

Spagetti er alltid en slager, men hu ville ikke at jeg skulle streve med å ordne noe... :blush: selv om jeg faktisk er en mester på kjøknet (halveis kokk :p)

Lenke til kommentar
Gjest vet_ikke
Finnes glutenfri spaghetti - den er ikke like god riktignok.

Jeg ville anbefalt en salat jeg, med kylling i feks :). Sunt, godt og allergiproblemfritt (tror jeg?).

8520006[/snapback]

Tja, hadde sikkert vært bra det, men kjenner henne ikke noe spesielt. Så hva hu liker i evt salat vet jeg ikke... om hu liker salat i det hele tatt er jo en ting man kan lure på også... Jeg har bare hybelkjøkken, så er ikke alt jeg kan få laget....

Lenke til kommentar

007 Style :cool:

Lag ostesmørbrød, sleng deg ned på sofaen med beina godt planta nedi bunka av diverse blader på bordet, sett tallerknen med ostesmørbrød på magen sammen med tlf og fjernkontroll...

... og for så og gjøre alt perfekt tar du bare og roper " D'Æ ÅPENT" når hu kommer uten og se på hun før hu setter seg ned i sofaen, da sier du "hallais" mens du sipper i deg siste ostebiten som hang utafor munnen.

:thumbup: Guaranteed Success!

Lenke til kommentar
kanskje vi skulle montert opp et webkamera hos trådstarter og gitt han en øreplugg slik at han kunne fått råd underveis...?

:p

8520066[/snapback]

Stakkars fyr, 10 personer som samtidig skriker inn i ørene hans samtidig :p

Lenke til kommentar
kanskje vi skulle montert opp et webkamera hos trådstarter og gitt han en øreplugg slik at han kunne fått råd underveis...?

8520066[/snapback]

Vi kan jo komme til han på lørdagen å la ham gjennomgå en slik "homsepatruljendag", bare med vår egen streite vri. Så tar Iril seg av matlagingen, og så ser vi daten på en svær plasma widescreen etterpå...

Jeg vil dekorere rommet :dribble:

Lenke til kommentar

8520066[/snapback]

Vi kan jo komme til han på lørdagen å la ham gjennomgå en slik "homsepatruljendag", bare med vår egen streite vri. Så tar Iril seg av matlagingen, og så ser vi daten på en svær plasma widescreen etterpå...

Jeg vil dekorere rommet :dribble:

8520119[/snapback]

Kan jeg heller få ansvaret får klærene hans? :)

Lenke til kommentar

vi kunne lage en egen video-blog og kalle det Nerdepatruljen istedenfor

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...