thamule Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Hei. Har en billett til landstreffet i kongeparken på fredag(russ), men er blitt syk, og orker ikke reise. Billetten er kjøpt gjennom billettservice, så jeg prøvde å kontakte de, men det var lang kø på telefon, og jeg har ennå ikke fått svar på mail. Så derfor lurte jeg på om noen visste om det er mulig å få avbestilt en slik billett og få noe refundert, for da er så dumt å ha en billett til 850 kr liggende hjemme uten å bruke den. Ser ikkje ut som eg får solgt den heller Endret 2. mai 2007 av blaster88 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor får du ikke solgt den? Lenke til kommentar
thamule Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Hvorfor får du ikke solgt den? 8519333[/snapback] Det er vel for seint det nå vel? Men ja den er jo til salgs om noen vil kjøpe den selvfølgelig Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) For seint nå ja Endret 8. mai 2007 av Gaston Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Litt vanskelig å få den fra Larvik til Stavanger på en dag, da. He he. Lenke til kommentar
thamule Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Litt vanskelig å få den fra Larvik til Stavanger på en dag, da. He he. 8530145[/snapback] Den ble solgt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå