Amento Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Min Hovedkortledning er i teorien en 24-Pins ledning, men det er en ledning som mangler! I følge MSI HK boka mi så er det en viss motstandsledning som magler. Det skal ikke være sånn nei...? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det er normalt at -5V pinnen ikke er der. http://www.playtool.com/pages/psuconnector....html#atxmain24 Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Det er 23 pins på min hiper 580w type-r. Ser ut som om den pinnen som mangler ikke er godt for noe. Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det er 23 pins på min hiper 580w type-r. Ser ut som om den pinnen som mangler ikke er godt for noe. 8523827[/snapback] I følge den nyeste ATX standarden for PSUer er ikke denne nødvendig. Har et Be Quiet PSU som følger nyeste standard og jeg la merke til at det manglet en pinne før jeg tok det i bruk. Da var jeg ikke klar over at den ikke skulle være der, så tok kontakt med produsenten og fant ut at den ikke skulle være der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå