ze5400 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Som sagt, jeg må finne ut når en cookie går ut. Dette er så jeg kan sette en ny en dersom det er under 10 minutter til den går ut, og brukeren gjør en handling. Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) <?php if( !isset($_COOKIE['cookieNavn']) ) { setcookie(...); } ?> Endret 2. mai 2007 av BigJackW Lenke til kommentar
grimjoey Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 den var tricky du. det må vel kanskje litt javascript til tenker jeg. alternativt kan du gjøre om setcookie rutinen din til å inkludere expire tiden i verdien slik at du kan hente den ut der. $navn = 'kake'; $expire = time()+3600; $verdi = 'sjokolade krem vanilje sukker'; setcookie($navn, $expire.$skilletegn.$verdi, $expire) --- $cookieArray = explode($skilletegn, $_COOKIE[$navn]); $cookieExpires = $cookieArray[0]; $cookieValue = $cookieArray[1]; Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 <?php if( !isset($_COOKIE['cookieNavn']) ) { setcookie(...); } ?> 8520143[/snapback] Poenget er at det er for sent om kjeksen alt er gått ut. den var tricky du. det må vel kanskje litt javascript til tenker jeg. alternativt kan du gjøre om setcookie rutinen din til å inkludere expire tiden i verdien slik at du kan hente den ut der. 8520756[/snapback] Tenker jeg gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå