Gå til innhold

Finne nylig installerte filer og mapper

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skal lage en msi pakke av et program, og lurer på om noen kjenner til et program som kan leite frem hvem filer/mapper, gjerne også hvilke register nøkler som er registrert/editert på det og det tidspunktet?!

Til nå har jeg brukt søk funksjonen i windows, og dette fungerer til en viss grad. Den får ikke med seg systemfilene som blir lagt inn, which is a bother etterpå når msi pakka skal prøves og masse systemfiler ikke er blitt med i pakka. :hrm:

Endret av miXer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk

De filene jeg er ute etter er filene som blir lagt inn av programmet.

For at jeg skal kunne lage en msi av et program må jeg vite akkurat hvilke filer som er med i installen.

Skal prøve disse programmene, de så lovende ut! :D

Lenke til kommentar

Var ikke helt dette jeg var ute etter. Disse programmene sjekket hvilke prosesser og filer som er knyttet til de programmene som kjører nå. Det jeg er ute etter er et program hvor jeg kan søke opp de siste installerte/editerte filene på et gitt tidspunkt. Altså kjøre en install f.eks klokken 10:00 og søke etter hvilke filer som er installert/editert fra 10:00 og utover.

Noen som vet om et sånt program?

Lenke til kommentar

Jeg tror Process Monitor er akkurat det du trenger, den er bare litt mer avansert enn nødvendig. Du starter den, trykker "filter" legger til "PID", skriver navnet på installasjonsfilen og trykker "add". Så starter du og fullfører installeringen av programmet ditt, og alt som da er gjort av installeringen skal være oppført i Process Monitor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...