Gå til innhold

XBOX og RGB scart kabel - Problemer

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp kjøpt meg RGB scart kabel for å erstatte kompositt kobelen som følger med XBOX'en.

Denne kabelen

Jeg har TV som har SCART inngang med RGB. Når jeg kobler til kabelen blir TV'n grønn, DVD spilleren jeg har sender også RGB og den er helt fin. Er det noen innstillinger på XBOX'n eller noe annet?

Fint om noen kunne hjelpe meg. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du kjøpt den hos Playstationshop altså? Da er det sikkert sabotasje :p Du har ingen venner som har en annen scart kabel til Xbox du kan prøve?

8522926[/snapback]

Jeg har fått satt den skikkelig i XBOX'n.

Skal få testet den hos en kompis så da finner jeg ut om det er kabelen eller ei.

Det er skikkelig vanskelig å få tak i slike kabler, de fleste er ute av produksjon.

Takk for svar uansett.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har et lignende problem med min Xbox. Har lenge tenkt på å "hooke" den opp med prosjektøren og lydannlegget i kjelleren, sammen med min PS2. Playstationen har ikke hatt noen problemer av noe slag.

Men Xboxen trengte en annen kabel, så jeg bestilte en fra Gamezone.no

http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=10506

"S-video med kompositt og optisk ut"

(note: dette er ikke kjeft mot Gamezone.no, jeg har fått fin service derfra)

Den første kabelen jeg fikk skaffet meg bilde, men jeg fikk ikke noe lyd. Skrev en mail og fikk en ny kabel (samme type). Ingen lyd, men bilde fungerte. Det virker som om den optiske kabelen eller mottaktet ikke fungerer, men det er rart når PS2en funker helt feilfritt.

Hvis det er noen som har noen råd eller tips til hva jeg kan gjøre, eller en ny kabel jeg burde kjøpe, så blir jeg ekstremt glad. Men for å være ærlig er jeg lei av å kjøpe kabler og få forventninger som hele tiden blir trampet ned. Jeg har nesten gitt opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...