sanja1122 Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Hej nogen der kan hjælpe med prince of persia demo vil ikke starte i windows xp.Hvad er problem.Tak Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 25. desember 2002 Del Skrevet 25. desember 2002 Mener og huske at Prince of Persia er et eldgammelt dos spill jeg spillte da jeg enda hadde 386? Det er nok der problemet ligger. Win XP sliter nok med gamle dos spill. Du kan prøve og høreklikke på snarveien til spillet, velge egenskaper/properties -> Compatibility og trixe og mixe litt her. Men det spørs om det hjelper. Hvis det er det dos spillet jeg tror det er kan du kanskje prøve og boote maskina med en oppstartsdisk(så du kommer i dos mode) og fyre det derfra. Men du kan nok få problemer med støtte av hardware som lydkort o.l. Lenke til kommentar
Einherjer Skrevet 28. desember 2002 Del Skrevet 28. desember 2002 Det er da kommet et nytt prince of persia vel? 3D osv.. ? Dessuten tviler jeg på at noen ville giddet å lage en demo til det eldgamle spillet Sikkert bare å dårlig fil eller.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå