ErlendP Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei, jeg har planer om å kjøpe et digitalkamera nå, og har sett på Sony cybershot DSC W80. Er det noen som har noen erfaringer med dette kameraet? https://prisguiden.no/product.php?productId=66464 Har selv er Sony cybershot DSC P120 fra før, og det kameraet tar veldig bra bilder, så er derfor jeg har mest lyst til å holde meg til sony kameraene. Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hei 'ErlendP'. Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende da det kun er ett produktnavn og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. ( når tittelen er endret og dette innlegget vil bli fjernet. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne kontakt med en moderator på pm om det er noe du lurer på i denne sammenhengen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå