Gå til innhold

Mer om GeForce 8800 Ultra

Anbefalte innlegg

Er det ikke omvendt? Eller mener du at GTx har høyere FPS i samtlige spill? :hmm:

8519200[/snapback]

Virker som han har skrevet feil bare.

8519334[/snapback]

Ups, jeg har byttet om på GTX og Ultra ja. Takk for at dere sier i fra. :) Nå har jeg fikset feilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noe jeg strengt tatt syntes nVidia burde ha gjort.. Var å putte på litt ekstra minne..

La oss si 850 eller noe da.. Så er det hvert fall litt forskjell på GTx og Ultra..

Nå kan jo du som sitter med et GTx kort, heller bruke langt mindre penger på å kjøling til ditt nåværende kort å klokke det til et Ultra kort isteden..

EDIT:

Og alt nå koster EVGA kortet 600kroner mer enn ASUS kortet hos komplett..

Poenget var? Er jo bare utseende som er forskjellen :roll:

Endret av RamGuy
Lenke til kommentar

Yter jo knapt bedre enn GTx kortet.. Samt du får kjøpte overklokkede GTx kort som jeg er sikker på yter bittelitt bedre enn Ultra kortet igjen, til en lavere pris.. :nei:

Har du et GTx kort, så kjøper du jo heller et GTx kort til og setter det i SLi..

Disse Ultra kortene virker jo helt meningsløse.. Hvert fall med den nåværende prisen :thumbdown:

Lenke til kommentar

Latterlig prisnivå som vanlig på det aller råeste, men dette var extra latterlig synes jeg. Vil nok falle et hakk i pris ganske raskt etter lansering, men uansett er dette for lite extra ytelse til å forsvare 7-800USD.

Det at vi enda ikke har fått sett DX10-spill i aksjon gjør at det blir enda lettere å utsette kjøp av high-end skjermkort. Noen som forresten vet når det første DX10-spillet kommer?

Lenke til kommentar
Latterlig prisnivå som vanlig på det aller råeste, men dette var extra latterlig synes jeg.  Vil nok falle et hakk i pris ganske raskt etter lansering, men uansett er dette for lite extra ytelse til å forsvare 7-800USD. 

Det at vi enda ikke har fått sett DX10-spill i aksjon gjør at det blir enda lettere å utsette kjøp av high-end skjermkort.  Noen som forresten vet når det første DX10-spillet kommer?

8521263[/snapback]

Helt enig! Hvert fall med tanke på at det er et klokket GTx kort..

Ikke noe mer RAM eller noe :roll:

Derfor kunne vi likså greit kalt disse fabrikkoverklokkede kortene fra XFX osv.. For Ultra fra før av.. Koster mindre, og jeg blir ikke overrasket om de yter hakket bedre attpåtil..

Lenke til kommentar

vell det gjør iallefall godt i sjelen min nå som jeg akkuratt fikk meg en 8800GTX og hvor lenge var den bra?! 2 JÆVLA DAGER! så kom det en ultra verisjon som skal være MYE bedre fan... FAEN! greit at teknologien går i utvikling men hallo, GTXen min! den var verdens beste i bare 2 dager siden jeg fikk den! jeg går og raner en bank snart og kjøper meg en ULTRA snart. Dette var sjokk... må grine... Kødder ikke... :(

Lenke til kommentar
vell det gjør iallefall godt i sjelen min nå som jeg akkuratt fikk meg en 8800GTX og hvor lenge var den bra?! 2 JÆVLA DAGER! så kom det en ultra verisjon som skal være MYE bedre fan... FAEN! greit at teknologien går i utvikling men hallo, GTXen min! den var verdens beste i bare 2 dager siden jeg fikk den! jeg går og raner en bank snart og kjøper meg en ULTRA snart. Dette var sjokk... må grine... Kødder ikke... :(

8521502[/snapback]

Huffada :( Men sånn er det nå en gang i den 'bransjen' her.. :)

Lenke til kommentar

En annen grunn til at det er så dyrt er kansje at det rent faktisk ikke er så mange av dem. Hvis de hadde dumpet prisen hadde flere kjøp så da ville det ikke vært nok til alle pluss at folk ville ha whina over at det er dårlig utvalg. Nå får de solgt de kortene de har dyrt og tjener flere penger.

Har ikke noen kilder her. Bare spekulasjoner, synes ikke det høres så "far out" ut da...

Endret av Tobbi
Lenke til kommentar

8521502[/snapback]

Kekekeke :!:

Lenke til kommentar

8521502[/snapback]

Nåååja... "mye" bedre? det er snakk om 8-9% bedre i gjennomsnitt ca. Knapt merkbart. Dessuten så er jeg rimelig sikkert på at om du klokker både en GTX og en utra til maks, så vil begge to toppe ut på omtrent det samme.

Nei, jeg komemr nok ikke til å kjøpe noe ultra kort for denne generasjonen, men jeg ser gjerne at det blir ett eller to GTX kort, spesiellt om introduksjonen av ultra fører til at prisene synker littegrann mer på GTX :)

-Stigma

Lenke til kommentar

8521502[/snapback]

Jeg kan overta kortet ditt jeg, siden du ikke synes det er bra. Personlig mener jeg ikke kortet har blitt noe dårligere fra for 2 dager siden. Skal alltids klare å kjøre et spill eller to på det...

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...