Gå til innhold

LOTRO Collectors edition


Anbefalte innlegg

Noen som vet hvor, om mulig i det hele tatt, det er mulig å få tak i en CE eventuelt hvor mye det koster? Sitter å diller litt med trial her og syns det er morsomt, ett par ting jeg misliker, men den tid den sorg.

 

Og, er proffessions nyttig? Har fått meg armourer på min Guardian, men har ikke fått laget noe særlig enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Moms + et behandlingsgebyr på kr 80,- til Posten i Norge, så den pakken kommer på over 500kr.

 

Uff det er et oladunk land vi bor i.

 

Bestiller man ting for over 200kr fra utlandet blir det fort dyrt

 

200kr er noe di skulle hevet for lengesiden men di drar det ut for og tjene mer penger

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
Har bestilt fra www.playx.no for 380kr. Nå er varen ikke på lager men prisen var så god at jeg kunne vente noen dager ekstra for det.

 

Noen andre her som har bestilt fra playx og fått den?

 

Bare for å informere, tror jeg det er Special Edition du mener, ikke Collectors Edition, siden de bare ble laget 5000 av og begynner å bli utsolgt nå. ( de kostet i tillegg ca. 2000 kr)

 

Måtte bare være litt pirkete.

De som skal prøve å rette på meg, les dette først :thumbup:

Endret av mortenmm
Lenke til kommentar
Har bestilt fra www.playx.no for 380kr. Nå er varen ikke på lager men prisen var så god at jeg kunne vente noen dager ekstra for det.

 

Noen andre her som har bestilt fra playx og fått den?

 

Bare for å informere, tror jeg det er Special Edition du mener, ikke Collectors Edition, siden de bare ble laget 5000 av og begynner å bli utsolgt nå. ( de kostet i tillegg ca. 2000 kr)

 

Måtte bare være litt pirkete.

De som skal prøve å rette på meg, les dette først :thumbup:

8522014[/snapback]

 

 

Seriøst.. 2000 spenn ? :dontgetit:

Endret av albions
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...