Gå til innhold

Abonnement overført til Telenor, sim-kort mangler

Anbefalte innlegg

Jeg bestilte abonnement fra Telenor for snart to uker siden og skulle ha fått nytt sim-kort av de, men de hadde sendt det til feil adresse så endret dette og skulle sende ut et nytt.

I dag, Onsdag 02 Mai 2007 har nummeret mitt blitt overført til Telenor sitt nett, men har ikke fått sim-kort. Jeg har jo fortsatt NetCom sim-kortet som jeg hadde fra før, og dette virker til å sende meldinger + ringe ut. Men får ikke mottatt meldinger og samtaler.

Jeg skal sjekke posten i etter skola om sim-kortet har kommet, hvis ikke, kan jeg dra på f.eks Elkjøp og kjøpe et sim-kort av de?

Andreas

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bare stikk innom en lokal telenorforhandler og forklar saken :D

de lager nytt kort på sparket, men det er mulig de vil ta seg litt betalt for kortet. men hvis du som sakt forklarer saken, kanskje de gir deg det gratis i det fine været :D

Lenke til kommentar

Var på Expert i sted og fikk nytt sim-kort. De skulle ha 100,- for det, men det er jo greit nok ettersom jeg "tjente" penger på dette.

Jeg som bruker av abb hadde vist adresse i Hamar, enda det er tre år siden jeg flyttet der ifra og har skiftet adresse en gang etter det igjen. Men men. Samme kan det være. Har fått sim-kort og alt virker som det skal!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...