Andreas-J Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg bestilte abonnement fra Telenor for snart to uker siden og skulle ha fått nytt sim-kort av de, men de hadde sendt det til feil adresse så endret dette og skulle sende ut et nytt. I dag, Onsdag 02 Mai 2007 har nummeret mitt blitt overført til Telenor sitt nett, men har ikke fått sim-kort. Jeg har jo fortsatt NetCom sim-kortet som jeg hadde fra før, og dette virker til å sende meldinger + ringe ut. Men får ikke mottatt meldinger og samtaler. Jeg skal sjekke posten i etter skola om sim-kortet har kommet, hvis ikke, kan jeg dra på f.eks Elkjøp og kjøpe et sim-kort av de? Andreas Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Ring Telenor først, slik at du får gitt dem beskjed, så slipper du betale for utstedelse av nytt sim! Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Har ringt. De skulle trekke 200,- fra neste regning. Men uansett så er sånt utrolig frustrerende. Jeg brukte www.telenormobil.no og bestilte, enda så klarer de å registrer feil. Gjøre om "Ø" til "ul" Lenke til kommentar
OleRavny Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 bare stikk innom en lokal telenorforhandler og forklar saken de lager nytt kort på sparket, men det er mulig de vil ta seg litt betalt for kortet. men hvis du som sakt forklarer saken, kanskje de gir deg det gratis i det fine været Lenke til kommentar
Andreas-J Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Var på Expert i sted og fikk nytt sim-kort. De skulle ha 100,- for det, men det er jo greit nok ettersom jeg "tjente" penger på dette. Jeg som bruker av abb hadde vist adresse i Hamar, enda det er tre år siden jeg flyttet der ifra og har skiftet adresse en gang etter det igjen. Men men. Samme kan det være. Har fått sim-kort og alt virker som det skal! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå