TanglewoodD Skrevet 22. august 2007 Del Skrevet 22. august 2007 Kjøpe 3 skjorter med striper nå Lysegrønn / svart Rødt / Svart Grått/Svart LIker grønn best Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 22. august 2007 Forfatter Del Skrevet 22. august 2007 Kjøpe 3 skjorter med striper nå Lysegrønn / svart Rødt / Svart Grått/Svart LIker grønn best 9336172[/snapback] Ta noen bilder og sleng de ut! Skjorter kan være veldig pent med striper, selv er jeg veldig glad i gensere. Da spesielt hettegensere med striper altså. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Striper ILU <3 Skal slenge opp noen bilder i morra : D Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 Striper ILU <3 Skal slenge opp noen bilder i morra : D 9449759[/snapback] Gleder meg til bilder.. de har ikke kommet enda.. Har også kjøpt meg ny genser.. men har ikke noen god mulighet for å ta bilde.. Lenke til kommentar
Swolebraham Lincoln Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Litt dårlig kvalitet, men gadd ikke dra frem D70S'en Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 11. september 2007 Forfatter Del Skrevet 11. september 2007 Strålende bilder! Likte godt svart/hvit stripene.. er vel favorittene.. Men også flere andre veldig pene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå