abene Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Google utvider funksjonaliteten i sin hjemmeside-tjeneste, som nå kan skreddersys mer etter egne behov. Les mer Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Uff, nei dette blir for mye krimskrams for meg. Dessuten føler jeg det er gammelt nytt allerede. Foretrekker den gamle klassiske visningen. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tror nok jeg står over. Google Reader og Picasa Web blir aldri helt det samme i en liten gadget. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva er det med disse iNavnene? Er jeg den eneste som er skikkelig, skikkelig lei av iDitt og iDatt? Skuffende at Google henger seg på iBølgen. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Jeg har en venn som har begynt med "i" foran navnet sitt. Mac/apple fantast.. Trist spør du meg. Google har i det siste kommet med litt for mye.. "fancy" greier. EDIT: Holde meg litt mer ON-topic Endret 2. mai 2007 av DemoniZer Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva er det med disse iNavnene? Er jeg den eneste som er skikkelig, skikkelig lei av iDitt og iDatt? Skuffende at Google henger seg på iBølgen. 8518195[/snapback] iAgree. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 I=Jeg. Muligens for at brukeren skal føle siden er sitt eget personlige side? Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 I=Jeg. Muligens for at brukeren skal føle siden er sitt eget personlige side? 8518374[/snapback] Hva med iPod, iMac, iFM, iTravel.. osv? Det er vel ikke noe personlig preg med noe som er såpass masseprodusert og distribuert. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Hva er det med disse iNavnene? Er jeg den eneste som er skikkelig, skikkelig lei av iDitt og iDatt? Skuffende at Google henger seg på iBølgen. 8518195[/snapback] Muligens. Har litt lyst til å endre nick til iOzelot. Håper det blir en masse søksmål ang i-bokstaven Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Forresten noen som vet om denne "i" bokstaven er et registrert varenavn? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Forresten noen som vet om denne "i" bokstaven er et registrert varenavn? 8518537[/snapback] Får da ikke håpe det. *tenke litt* Nternet Explorer.... and two laughs to the guy above me. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Forresten noen som vet om denne "i" bokstaven er et registrert varenavn? 8518537[/snapback] Det kommer litt ann på hvordan man tåler loven. Apple påstår vel de har det. Men de fleste mener vel at man ikke kan få monopol på en en bokstav sånn som dette. Likte forresten navnet. Men håper for all del ingen andre slenger seg på. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Synes navnet er greit nok, siden google tross alt er et verb. iDimanche? No iDon't. Greit nok på iPod-tilbehør også, men synes merkevareprodusenter burde finne på sine egne konsepter. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Akkurat, så nettop en fjerkontroll på Clas Ohlson, den het iRemote. Dette begynner å bli håpløst nå. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det har vel ligget i kortene ganske lenge at tjenesten kunne komme til å hete iGoogle, ettersom den befiner seg på google.com/ig. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 "Googles personlige hjemmeside". Kun google-logoen på toppen, ikke iGoogle. Hvertfall var det slik i starten. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Var det ikke "Din personlige hjemmeside" eller noe slikt? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Var det ikke "Din personlige hjemmeside" eller noe slikt? 8533605[/snapback] Godt mulig, jeg husker ikke så godt. Jeg bryr meg mer om innholdet enn tittelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå