Luc1fer- Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg har kjøpt meg en HDMI-DVI converter, og koblet opp den mot min pc-skjerm. Vil gjerne ha muligheten til dette når madamen bruker tv'n og jeg kan sitte å trikse/fikse litt. Saken er at jeg ikke får noe bilde, skjermen blir bare helt svart og jeg ser ingenting. Når jeg trykker på info via skjerm-menyen så får jeg opp at den viser i 1280x720, men jeg får ikke noe bilde. Noen som har prøvd dette? Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Grunnen til at dette ikke fungerer er sikkert fordi LCD skjermen din ikke støtter HDCP kopi beskyttelsen. Og for å få bilde i HD så trenger du en skjerm som støtter dette. Hvis du kan poste modell navnet på LCDen din så kan jeg sjekke om den støtter HDCP. Endret 2. mai 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Kan man ikke spille spill i HD uten HDCP? Trodde det bare gjaldt filmer jeg Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Har en NEC MultiSync LCD 1770NX. Det er nok ikke HDCP på den gitt Lenke til kommentar
mago Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Les her om problematikken http://www.behardware.com/articles/656-1/h...nsequences.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå